Σε παγίδα θανάτου έχει εξελιχθεί το κομμάτι του ΠΑΘΕ στο ύψος της Άγιας Μαρίνας ,μπροστά από το πρώην εργοστάσιο ΑΚΜΗ.
Εκεί που τελειώνει ο αυτοκινητόδρομος και αρχίζει η τριτοκοσμική
Ελλάς. Εκεί που το ...οδόστρωμα είναι το ίδιο σχεδόν από τότε, το 1963
που ο Καραμανλής είχε κατασκευάσει την Εθνική οδό Αθήνας Θεσσαλονίκης!
Δυστυχώς ενώ κάθε τοσο και λιγάκι σημειώνονται τροχαία ατυχήματα με
τραυματισμούς και υλικές ζημιές ,κανείς δεν έχει ελέγξει αν υπάρχει η
κατάλληλη σηματοδότηση η αν έπρεπε να κατασκευάσει κάποιο μικρό
τεχνικό έργο για την ομαλότερη προσαρμογή των αυτοκίνητων που
μπαινοβγαίνουν από τον αυτοκινητόδρομο στην παλιά εθνική οδό.
Χτες λίγο έλλειψε τρεις άνθρωποι να αποχαιρετήσουν τα εγκόσμια όταν
συγκρούστηκαν δυο ΙΧΕ μετα από απροσεξία ενός οδηγού.
Το ατύχημα συνέβη το πρωί της Πέμπτης όταν ένα ΙΧΕ που ο οδηγός του μπερδεύτηκε με τα -ατάκτως ερριμένα- προειδοποιητικά σήματα
και αντί να συνεχίσει στον αυτοκινητόδρομο προς Λαμία, μπήκε στο
αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας.
Την ώρα εκείνη κατευθύνονταν προς Λάρισα ένα πολυτελές τζιπ και
ευτυχώς ο οδηγός του είχε την ευχέρεια να το ρίξει στην άκρη για να
αποφύγει την μετωπική σύγκρουση.
Τελικά τραυματίσθηκε μόνον ο οδηγός του πρώτου οχήματος ελαφρά, αλλά
μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Λαμίας για πρώτες βοήθειες και τυπικές
εξετάσεις.
Ποιος ελέγχει αν στο σημείο εκείνο υπάρχει η προβλεπόμενη σήμανση;
Γιατί μπερδεύτηκε ο οδηγός του ΙΧΕ; Μήπως τον μπέρδεψαν;
lamiafm1
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.