Πρόστιμα συνολικού ύψους 390.000 ευρώ σε οκτώ εισπρακτικές
εταιρείες που δεν ακολουθούσαν αποδεκτές πρακτικές στην επικοινωνία τους
με τους καταναλωτές επέβαλε η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του
Υπουργείου Ανάπτυξης.
Ειδικότερα, τα πρόστιμα αφορούν έξι εταιρείες Ενημέρωσης...
Οφειλετών, έναν δανειστή και μία εταιρεία που δεν ήταν εγγεγραμμένη στο Μητρώο των Εταιρειών Ενημέρωσης.
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή προχώρησε σε έρευνα μετά από καταγγελίες και διαμαρτυρίες καταναλωτών σύμφωνα με τις οποίες οι εταιρείες έκαναν κατάχρηση των δυνατοτήτων που τους επιτρέπει ο νόμος στα πλαίσια της ενημέρωσης καταναλωτών για τις όφειλες τους προς τράπεζες. Συγκεκριμένα επεβλήθησαν :
Στην εταιρεία ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ , για ανάθεση ενημέρωσης σε εταιρεία που δεν είναι εγγεγραμμένη στο μητρώο πρόστιμο ύψους 100.000 ευρω.
*Στην εταιρεία CREDICOM CONSUMER FINANCE ΑΕ, για διενέργεια ενημέρωσης χωρίς να είναι εταιρεία του μητρώου , πρόστιμο ύψους 100.000 ευρω.
*Στην εταιρεία FIRST CALL ΑΕ, για συχνότητα οχλήσεων πέραν της μίας ανά δεύτερη ημέρα , για κλήση που αφορούσε μη ληξιπρόθεσμη οφειλή, για ενημέρωση οικείων, πρόστιμο ύψους 65.000 ευρώ.
*Στην εταιρεία KLISIS SA, για συχνότητα οχλήσεων πέραν της μίας ανά δεύτερη ημέρα και για κλήση που αφορούσε μη ληξιπρόθεσμη οφειλή , 45.000 ευρώ.
*Στην εταιρεία PRS HELLAS SA, για κλήση στο χώρο εργασίας, χωρίς να έχει δηλωθεί από τον οφειλέτη ο αριθμός ως μοναδικός και για άρνηση χορήγησης αναλυτικών στοιχείων για το ύψος και την προέλευση της ληξιπρόθεσμης οφειλής, συνολικό πρόστιμο 35.000 ευρώ.
*Στην εταιρεία EOS MATRIX ΑΕ, για όχληση στο χώρο εργασίας, χωρίς να έχει δηλωθεί από τον οφειλέτη ο αριθμός ως μοναδικός , πρόστιμο 25.000 ευρώ.
*Στην εταιρεία E-VALUE ΜΕΠΕ, για ενημέρωση πριν την πάροδο 10 ημερών από την ημερομηνία που κατέστη ληξιπρόθεσμη η οφειλή πρόστιμο 10.000 ευρώ.
*Στην εταιρεία TELEPERFORMANCE DEBTORS INFORMATION SERVICES, για ενημέρωση πριν την πάροδο 10 ημερών από την ημερομηνία που κατέστη ληξιπρόθεσμη η οφειλή , πρόστιμο 10.000 ευρώ.
Κατά των προστιμων οι εμπλεκόμενες εταιρείες έχουν το δικαίωμα δικαστικής προσφυγής.
tanea.gr
Ειδικότερα, τα πρόστιμα αφορούν έξι εταιρείες Ενημέρωσης...
Οφειλετών, έναν δανειστή και μία εταιρεία που δεν ήταν εγγεγραμμένη στο Μητρώο των Εταιρειών Ενημέρωσης.
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή προχώρησε σε έρευνα μετά από καταγγελίες και διαμαρτυρίες καταναλωτών σύμφωνα με τις οποίες οι εταιρείες έκαναν κατάχρηση των δυνατοτήτων που τους επιτρέπει ο νόμος στα πλαίσια της ενημέρωσης καταναλωτών για τις όφειλες τους προς τράπεζες. Συγκεκριμένα επεβλήθησαν :
Στην εταιρεία ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ , για ανάθεση ενημέρωσης σε εταιρεία που δεν είναι εγγεγραμμένη στο μητρώο πρόστιμο ύψους 100.000 ευρω.
*Στην εταιρεία CREDICOM CONSUMER FINANCE ΑΕ, για διενέργεια ενημέρωσης χωρίς να είναι εταιρεία του μητρώου , πρόστιμο ύψους 100.000 ευρω.
*Στην εταιρεία FIRST CALL ΑΕ, για συχνότητα οχλήσεων πέραν της μίας ανά δεύτερη ημέρα , για κλήση που αφορούσε μη ληξιπρόθεσμη οφειλή, για ενημέρωση οικείων, πρόστιμο ύψους 65.000 ευρώ.
*Στην εταιρεία KLISIS SA, για συχνότητα οχλήσεων πέραν της μίας ανά δεύτερη ημέρα και για κλήση που αφορούσε μη ληξιπρόθεσμη οφειλή , 45.000 ευρώ.
*Στην εταιρεία PRS HELLAS SA, για κλήση στο χώρο εργασίας, χωρίς να έχει δηλωθεί από τον οφειλέτη ο αριθμός ως μοναδικός και για άρνηση χορήγησης αναλυτικών στοιχείων για το ύψος και την προέλευση της ληξιπρόθεσμης οφειλής, συνολικό πρόστιμο 35.000 ευρώ.
*Στην εταιρεία EOS MATRIX ΑΕ, για όχληση στο χώρο εργασίας, χωρίς να έχει δηλωθεί από τον οφειλέτη ο αριθμός ως μοναδικός , πρόστιμο 25.000 ευρώ.
*Στην εταιρεία E-VALUE ΜΕΠΕ, για ενημέρωση πριν την πάροδο 10 ημερών από την ημερομηνία που κατέστη ληξιπρόθεσμη η οφειλή πρόστιμο 10.000 ευρώ.
*Στην εταιρεία TELEPERFORMANCE DEBTORS INFORMATION SERVICES, για ενημέρωση πριν την πάροδο 10 ημερών από την ημερομηνία που κατέστη ληξιπρόθεσμη η οφειλή , πρόστιμο 10.000 ευρώ.
Κατά των προστιμων οι εμπλεκόμενες εταιρείες έχουν το δικαίωμα δικαστικής προσφυγής.
tanea.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.