ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ!
Ξεκινάς για Αθήνα με το τρένο, πρωί.
Επιβιβάζεσαι στο λεωφορείο από Αμφίκλεια κανονικά στις 6.45.
7.00 είσαι στην Κάτω Τιθορέα και βλέπεις το τρένο να φεύγει από το σταθμό, αφήνοντας σύξυλους όσους είχαμε προγραμματίσει αυτό το ταξίδι, ο καθένας για τον λόγο του.
Πώς λέγεται αυτό;
Πού είναι η ευθύνη;
Δεν γνωρίζω!
Αυτό που ξέρω καλά, είναι πως με αντιμετωπίζουν σαν το τίποτα!....
Αυτή η κατάσταση που περιγράφει κάτοικος Αμφίκλειας, είναι έλλειψη συντονισμού και οργάνωσης στις συγκοινωνίες, η οποία συχνά πλήττει την εξυπηρέτηση και την αξιοπιστία των πολιτών. Όταν οι επιβάτες φτάνουν έγκαιρα στον σταθμό για ένα προγραμματισμένο δρομολόγιο και βλέπουν το τρένο να αναχωρεί χωρίς αυτούς, η ευθύνη βρίσκεται κατά κύριο λόγο στους υπεύθυνους που διαχειρίζονται τα χρονικά διαγράμματα και τον συντονισμό ανάμεσα στις συνδέσεις των λεωφορείων και των τρένων.
Αυτή η ασυνέπεια δείχνει είτε ανεπαρκή σχεδιασμό είτε έλλειψη ευαισθησίας προς τους επιβάτες.
Θα μπορούσε να αποφευχθεί με καλύτερη πληροφόρηση, με προσαρμογές στα δρομολόγια ή ακόμα και με την απλή επικοινωνία ανάμεσα στους οδηγούς του λεωφορείου και το προσωπικό του σταθμού.
Η αντιμετώπιση των επιβατών “σαν το τίποτα” δεν είναι μόνο αδιαφορία, αλλά και μια σοβαρή υποβάθμιση της ποιότητας των συγκοινωνιών.
https://iparnassos.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.