Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα Τετάρτη, 8 Μαΐου....Εορτασμός ανεύρεσης Αγίας Εικόνας Ευαγγελιστή Λουκά στην Πολύδροσο.....

Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2024

ΠΑΝ. ΚΟΤΣΙΑΣ: Προτίθεμαι να θέσω υποψηφιότητα για Πρόεδρος της Ε.Π.Σ. Φωκίδας

Άγρα ψήφων!!!

Κατόπιν του δημοσιεύματος της τοπικής εφημερίδας  έχω να δηλώσω ότι προτίθεμαι να θέσω υποψηφιότητα για Πρόεδρος της Ε.Π.Σ. Φωκίδας όταν προκηρυχθούν οι εκλογές.....

Μέχρι τότε, ωστόσο, καμία πρόθεση δεν έχω να βγω προς αγραν ψήφων καθώς οι υποχρεώσεις που έχω αναλάβει ως Πρόεδρος του Α.Σ. Διαγόρα Πολυδρόσου για την ανασύνταξη της ομάδας σε όλα τα επίπεδα και την για πρώτη φορά στα χρονικά του χωριού μου δημιουργία Ακαδημίας ποδοσφαίρου, είναι σε πρώτη προτεραιότητα.

Στόχος μου είναι η ανάπτυξη του αθλήματος και η επιτυχημένη πορεία των τοπικών ομάδων. 

Με βάση αυτό θα κινηθώ, όπως κάνω τόσα χρόνια. 

Συνεπώς, η προσπάθεια σύνδεσης του ονόματός μου σε “άρματα” άλλων είναι προϊόν φαντασίας.

 ΚΟΤΣΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΏΤΗΣ.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου