Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα, Πέμπτη 9 Μαΐου, είναι του Αγίου Χριστοφόρου του μάρτυρος και του Προφήτου Ησαΐα......

Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2023

Θαν. Αδαμάκος: Ένα μεγάλο, βαθύ και ειλικρινές ευχαριστώ

Είναι στιγμές που οι λέξεις είναι φτωχές να περιγράψουν συναισθήματα και σκέψεις. Για αυτό δεν έχω να πω πολλά! Ένα μεγάλο, βαθύ και ειλικρινές ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπό μου, τα όσα προσφέραμε αυτά τα χρόνια, αλλά και τα όσα μαζί θα υλοποιήσουμε στα επόμενα. ....

Σε όλες και όλους εσάς που με αναδείξατε 4ο δημοτικό σύμβουλο σε όλο το Δήμο Δελφών, με 1096 σταυρούς, επίδοση η οποία αποτελεί τιμή και ταυτόχρονα μεγάλη ευθύνη, ώστε να συνεχίσω καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για τον τόπο μας και τους ανθρώπους του, που τόσο αγαπώ!  

Μόνη υπόσχεσή μου ότι θα κοπιάζω καθημερινά για να βελτιώνομαι, επιδιώκοντας με όλες τις υγιείς δυνάμεις της περιοχής μας, ανεξάρτητα από παρατάξεις και πρόσωπα, να πάμε τον τόπο των πατεράδων και των παιδιών μας όσα περισσότερα βήματα μπροστά μπορούμε!

Τέλος, ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένεια μου, τους φίλους μου και την γυναίκα μου Παναγιώτα Θάνου που ήταν δίπλα μου σε όλο αυτό τον αγώνα.

Σας ευχαριστώ από καρδιάς!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου