Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα, Πέμπτη 9 Μαΐου, είναι του Αγίου Χριστοφόρου του μάρτυρος και του Προφήτου Ησαΐα......

Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου 2023

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δ.Ε. Ιτέας ο κ. Νικόλαος Γιογάκης

Η παράταξη «Επιλογή Ευθύνης», με υποψήφιο Δήμαρχο Δελφών τον κ. Παναγιώτη Ταγκαλή, ανακοινώνει την υποψηφιότητα του κ. Νικόλαου Γιογάκη, ως υποψηφίου Δημοτικού Συμβούλου στη Δ.Ε.  Ιτέας. ....

Δήλωση κ. Νικόλαου Γιογάκη: 

Ζούμε σε μια εποχή που, από τη μια πλευρά, οι κάθε είδους κρίσεις και τα προβλήματα χαρακτηρίζουν την κοινωνία μας και, από την άλλη, δίνονται σοβαρές ευκαιρίες επανεκκίνησης, αναδιάρθωσης, σταθεροποίησης και προόδου.

Στα πλαίσια αυτά δεν μπορούμε να μην ενεργοποιηθούμε και να μην αναλογιστούμε την προσωπική ευθύνη, που έχει ο καθένας μας απέναντι στα κοινά πράγματα του τόπου μας και απέναντι στην ίδια μας τη ζωή.

Με αυτές τις σκέψεις, αποδέχομαι την τιμητική πρόταση του Δημάρχου Δελφών, κ. Παναγιώτη Ταγκαλή, και θα συμμετέχω στις επικείμενες αυτοδιοικητικές εκλογές, ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος του Δήμου μας.

Η πρόκληση και η ευθύνη, προφανώς, είναι μεγάλη. Όμως, η υποχρέωση μου, να ενώσω τις δυνάμεις μου, τις γνώσεις, τη θέληση και το όραμά μου για τον τόπο στον συνδυασμό «Επιλογή Ευθύνης», είναι ακόμη μεγαλύτερη.

Έχοντας, λοιπόν, εμπιστοσύνη στον επικεφαλής του συνδυασμού, Δήμαρχο Δελφών, και στην ομάδα του, η οποία, κατά την άποψή μου, είναι αυτή που παρέχει τα μέγιστα δυνατά εχέγγυα προγραμματικού σχεδιασμού, σοβαρότητας, αξιοπιστίας, γνώσης αλλά και συνοχής, μπαίνω στον κοινό αγώνα, συναισθανόμενος πλήρως τις απαιτήσεις αλλά και τις προσδοκίες σας.

Σάς υπόσχομαι, εφόσον με τιμήσετε με την ψήφο σας, να πορευτώ με βάση τον αξιακό μου κώδικα, την εντιμότητα, τη συνέπεια και με μοναδικό σκοπό την πρόοδο και την προκοπή του τόπου μας. 

Είμαι, μαζί με εσάς, κοινωνός των ζητημάτων της καθημερινότητας στις πόλεις μας, αλλά και έχω αντίληψη των πλεονεκτημάτων, δυνατοτήτων και προοπτικών ανάπτυξης της περιοχής μας, που θα πρέπει να αξιοποιήσουμε με κάθε δυνατό τρόπο. 

Θα κινηθώ, λοιπόν, έχοντας στόχους και με την εργατικότητα, την επιμονή και την αποτελεσματικότητα, που με χαρακτηρίζουν στη ζωή μου. Πάντα με συνεργασίες, με απλότητα και σεβασμό προς όλους και πάντα δίπλα στον καθέναν από εσάς.


Νικόλαος Α. Γιογάκης

Επιχειρηματίας


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου