Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα, Πέμπτη 9 Μαΐου, είναι του Αγίου Χριστοφόρου του μάρτυρος και του Προφήτου Ησαΐα......

Παρασκευή 18 Αυγούστου 2023

Υποψήφια στην Κοινότητα Άμφισσας η κ. Φανή- Φουσέκη Θεοδωρακοπούλου

Η παράταξη «Επιλογή Ευθύνης», με υποψήφιο Δήμαρχο Δελφών τον κ. Παναγιώτη Ταγκαλή, ανακοινώνει την υποψηφιότητα της κ. Φανής Φουσέκη-Θεοδωρακοπούλου, εν ενεργεία Αντιπροέδρου της Κοινότητας Άμφισσας, ως υποψήφια στη Δημοτική Κοινότητα Άμφισσας.....

Είμαι η: 

Είμαι η Φανή Φουσέκη-Θεοδωρακοπούλου σύζυγος του Ιωάννη Φουσέκη. Έχω δύο παιδιά και τέσσερα εγγόνια.

Είμαι Αντιπρόεδρος του Συμβουλίου της Κοινότητας Άμφισσας, Πρόεδρος των μελών του Κ.Α.Π.Η Άμφισσας, Αντιπρόεδρος του Συλλόγου Γυναικών Φωκίδας και ενεργό μέλος της Αντικαρκινικής Εταιρείας. Ασχολήθηκα για πολλά χρόνια στην επιχείρηση του συζύγου μου ως ελεύθερη επαγγελματίας  και τώρα είμαι αγρότισσα. 

Αν και πάντα ήμουν παρούσα σε συλλόγους και δράσεις του τόπου μας, με την τοπική αυτοδιοίκηση ασχολήθηκα για πρώτη φορά το 2010, όταν και εκλέχθηκα Δημοτική Σύμβουλος με ένα και μοναδικό όραμα, ένα καλύτερο και ελπιδοφόρο αύριο για την Άμφισσα και μια αξιοπρεπή καθημερινότητα όπως αξίζει στους πολίτες της. 

Πιστεύω ότι η μέχρι σήμερα πορεία μου στην αυτοδιοίκηση αποδεικνύει ότι υπηρετώ πιστά το όραμα μου αυτό και προσπαθώ καθημερινά ως άνθρωπος της διπλανής πόρτας να προσφέρω την βοήθεια μου όπου χρειασθεί.  Από το 2019 έχω εκλεγεί στην Κοινότητα Άμφισσας. 


Γιατί Επιλογή Ευθύνης: 

Συνεχίζοντας την έως σήμερα προσπάθειά μου, συμμετέχω στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές στο πλευρό του Δημάρχου και εκ νέου με υποψήφιο Δήμαρχου Δελφών κ. Παναγιώτη Ταγκαλή, προκειμένου να συνεχισθεί η υλοποίηση του προγράμματος του για την περαιτέρω αναπτυξιακή πορεία του Δήμου με στόχο ένα καλύτερο αύριο. 

Δεν είμαι των λόγων αλλά των έργων, είμαι η Φανή που όλοι γνωρίζετε και πάντα θα βρίσκομαι στο πλευρό σας.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου