Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα Τετάρτη, 8 Μαΐου....Εορτασμός ανεύρεσης Αγίας Εικόνας Ευαγγελιστή Λουκά στην Πολύδροσο.....

Τετάρτη 23 Αυγούστου 2023

Υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος Φωκίδας η Ρ. Καμπεράκη

Με το συνδυασμό του Απ. Γκλέτσου

Βιογραφικό και δήλωση της Ρούλας Καμπεράκη

Γεννήθηκα στην Άμφισσα και σαν κόρη του Χρήστου -Ηλία Καμπεράκη και της Λίλης Γάτου, μεγάλωσα σε μία οικογένεια με τις αρχές της Δημοκρατίας και της προσφοράς προς τον συνάνθρωπο....

Τελείωσα το Γενικό Λύκειο Άμφισσας, και συγχρόνως με τις σπουδές  μου στην Πληροφορική εργαζόμουν στην  Εθνική Τράπεζα, όπου συμμετείχα σε πολλά σεμινάρια και ημερίδες, ταυτόχρονα δε, ανέπτυξα συνδικαλιστική και κοινωνική δράση σαν μέλος και υποψήφια  Αριστερής Συνδικαλιστικής Παράταξης όσο και της Οικολογικής Ομάδας της ΕΤΕ.

Εργάστηκα  επι 33 χρόνια, σε πολλά καταστήματα των Αθηνών και της Φωκίδας, όπου απέκτησα πολλές γνώσεις και εμπειρία σε σύνθετα οικονομοτεχνικά έργα και σε διαχείριση πόρων και ανθρωπίνου δυναμικού. Αποχώρησα το 2021 με το βαθμό του  Τμηματάρχη.

Κατά την διάρκεια της παραμονής μου στην Αθήνα, υπήρξα μέλος του Δ.Σ. του Ορειβατικού Συλλόγου Αχαρνών, με πολλές επιτυχίες τόσο εντός Ελλάδος όσο και στο εξωτερικό και Ιδρυτικό μέλος της περιβαλλοντικής ομάδας  για μελέτη ,καταγραφή και προστασία Χλωρίδας & Πανίδας της Πάρνηθας.

Παρακολούθησα την σειρά σεμιναρίων των Πρώτων Βοηθειών του Ερυθρού Σταυρού και απέκτησα τον τίτλο του « Αρχηγού Βουνού»

Επέστρεψα και εγκαταστάθηκα μόνιμα, στην γενέτειρα μου Άμφισσα, το 2009, όπου και επαναδραστηριοποιούμε στον Ορειβατικό  Σύλλογο, καθώς και στο Πολιτιστικό Κέντρο Φωκίδας ως μέλος του Δ.Σ από το 2009 έως το 2017

Εργάστηκα συλλογικά, για την δημιουργία του Χορευτικού τμήματος , του Εικαστικού Εργαστήριου και την αναβίωση του Θερινού Κινηματογράφου

Είμαι παράλληλα ενεργό μέλος:

Της Βιβλιοθήκης Άμφισσας και της Επιτροπής Μέριμνας Βιβλιοθήκης Γ. Γάτου Του Συλλόγου  Ερασιτεχνικής  Αστρονομίας Φωκίδας Της Φιλοζωικής Ομάδας  Φωκίδας. Αιμοδότρια από το 1988 έως και σήμερα. Ασχολούμαι συστηματικά με την Φωτογραφία συμμετέχοντας σε Ομαδικές Εκθέσεις

Με συναισθήματα σεβασμού κι οφειλής που με διακατέχουν για τον τόπο μου, την αμέριστη αγάπη μου για τους συμπολίτες μας και τον Νομό μας, το αδιάκοπο ενδιαφέρον για τα κοινωνικοπολιτικά θέματα του, διαρκώς να με κινητοποιούν, αποδέχτηκα την πρόσκληση να ενεργοποιηθώ και να προσφέρω ότι καλύτερο μπορώ.

Οδηγός μου, στην από κοινού, με προοδευτικούς ανθρώπους, «επιχείρηση» ανάπτυξης και ανάκαμψης του τόπου και αποτίναξης των παθογενειών που τον κρατούν δέσμιο δεκαετίες, στα πλαίσια της Περιφέρειας, είναι και η οικογενειακή μας παράδοση, Δημάρχων και Δωρητών (Αντ. Κονιάκο,Κ.Γατο), της Μητέρας μου, του δημάρχου Πατέρα μου και του δημοσιογράφου και δωρητή της Δημοτικής μας Βιβλιοθήκης, θείου μου, Γ Γάτου.

Η υποψηφιότητά μου στις Περιφερειακές Εκλογές του 2023 με το συνδυασμό : ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΚΙΝΗΣΗ Απ. Γκλέτσος,  φανερώνει το ενεργό ενδιαφέρον μου για τη ζωή και τις εξελίξεις αυτού του τόπου, που θέλω με συνέπεια και συνεχή παρουσία να υπηρετήσω και σε ένα θεσμικό πλέον επίπεδο.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου