Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Τρίτη 7 Μαίου σήμερα. υποχρεωτική αργία της 1ης Μαΐου 2024 (Πρωτομαγιά) .....

Πέμπτη 10 Αυγούστου 2023

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δ.Ε. Άμφισσας ο κ. Παναγιώτης Μερινόπουλος

Η παράταξη «Επιλογή Ευθύνης», με υποψήφιο Δήμαρχο Δελφών τον κ. Παναγιώτη Ταγκαλή, ανακοινώνει την υποψηφιότητα του κ. Παναγιώτη Μερινόπουλου, εν ενεργεία Προέδρου Δημοτικής Κοινότητας Άμφισσας, ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στη Δ.Ε..  Άμφισσας.....

Δήλωση κ. Παναγιώτη Μερινόπουλου:

Γεννήθηκα το 1976 στην Άμφισσα όπου κατοικώ μόνιμα με την οικογένεια μου   

Έχω παντρευτεί την Παναγιώτα Μήταλα, η οποία από το 2007  διατηρεί κατάστημα στην Άμφισσα και έχουμε αποκτήσει δύο κόρες, την Αναστασία και τη Χρυσαυγή.

Έχω εργαστεί ως ελεύθερος επαγγελματίας στην οικογενειακή επιχείρηση- βυρσοδεψείο του πατέρα μου Νικολάου Μερινόπουλου και από το 1999 είμαι Πυροσβέστης και σήμερα υπηρετώ στη Πυροσβεστική Υπηρεσία Άμφισσας.

Από το 2019 είμαι εκλεγμένος Πρόεδρος του Συμβουλίου της Κοινότητας Άμφισσας, υπηρετώντας με πάθος και καθημερινή παρουσία στη πόλη και τις γειτονιές της τα καθήκοντά μου. Διατήρησα όλα εκείνα που φέρουν θετικό πρόσημο για τον τόπο μας και προσπάθησα να αλλάξω, στο μέτρο του δυνατού, τα υπόλοιπα.

Το σύνολο των αποφάσεών μας ήταν στο πλαίσιο της νομιμότητας και είχαν πάντα ένα αδιαπραγμάτευτο κίνητρο, την αγάπη για την πόλη και τους συμπολίτες μας. Σίγουρα υπήρξαν παραλήψεις και λάθη, τα οποία αναγνωρίσαμε και επιδιώξαμε να διορθώσουμε. 

Η τιμητική πρόσκληση του Δημάρχου κ. Παναγιώτη Ταγκαλή με φέρνει μπροστά σε μία ακόμα, μεγαλύτερη αυτή τη φορά, πρόκληση, να είμαι Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος της Δ.Ε. Άμφισσας  του Δήμου Δελφών.


Ζητώ την ψήφο σας με στόχο να συνεχίσω να δουλεύω όπως έως σήμερα, για την Άμφισσα και το Δήμο Δελφών. 

Με παρακαταθήκη την εμπειρία μου, ως Πρόεδρος της Κοινότητας, αποφάσισα να συνεργαστώ με την Επιλογή Ευθύνης για το καλό του τόπου μας, έχοντας πλέον σχηματίσει πλήρη άποψη για τον τροπο λειτουργίας του Δήμου αλλά και του ίδιου του κ. Παναγιωτη Ταγκαλή! Ενός ανθρώπου ο οποίος πάντα άκουγε και συζητούσε τις απόψεις όλων μας κάνοντας τις αποφάσεις μας πιο ολοκληρωμένες.

Η αποτελεσματικότητα της δημοτικής αρχής στη παραγωγή έργου είναι κοινή ομολογία! Έχουν γίνει, προγραμματιστεί ή είναι σε υλοποίηση πάρα πολλά έργα, γεγονός που συνεπάγεται σε συνδυασμό με την οργάνωση του δήμου την ανάγκη να συνεχίσει αυτή η πορεία. 

Εύχομαι καλό αγώνα στους υποψηφίους όλων των συνδυασμών και τους ζητώ ανεξαρτήτου αποτελέσματος να υποσχεθούμε όλοι ότι θα προσπαθούμε για το καλύτερο του τόπου μας και την επόμενη ημέρα των εκλογών.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου