Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Κυριακή 20 Απρλίου σήμερα.....

Παρασκευή 10 Μαρτίου 2023

Ακόλουθος αποτυχημένων..... του Νίκου Δρόλαπα

 Κάποιος άγνωστος σε μένα, που γνωρίζει τι εξάπτει τη φαντασία του κ. Ευ.Παπούλια, τον έχει φέρει σε τρικυμία με τα σχόλιά του στο φέϊς μπουκ ( fb ) και υποθέτοντας εσφαλμένα, ότι αυτός ο άγνωστος είμαι εγώ, μου επιτίθεται με ψέματα και συκοφαντίες, που δεν με εγγίζουν.  ....

      Τον ωθεί φαίνεται η συνήθειά του, να προσεγγίζει, ως ακόλουθος και υποτακτικός θαυμαστής τους, πολιτικά πρόσωπα βεβαρυμμένα με πολλές αποτυχίες, για να τους βοηθήσει, υποτίθεται, χωρίς να έχει σχετική εμπειρία και δυνατότητα. 

     Πέφτουν στο κενό και οι νουθεσίες γνωστών του ότι δεν είμαι εγώ αυτός που γράφει ανώνυμα, που έχει δέκα ψεύτικα προφίλ, ο μπουρδολόγος, ο μηνύων ότι κινείται, κ.α.. Συνεχίζει, γιατί είναι ακόμη πικραμένος από τότε που τον κάλεσα να αφαιρέσει και αφαίρεσε το ψευδώνυμο με το οποίο εμφανιζόταν, ως « ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ », επειδή δεν είχε δικαίωμα να το χρησιμοποιεί για το πρόσωπό του.

     Εν γνώσει της αναληθείας του, ισχυρίζεται ότι δήθεν εγώ έχω δέκα ψεύτικα προφίλ ( λες και τα μέτρησε ), αλλά δεν αναφέρει ποια είναι αυτά, έστω και ένα. Ο δειλός συκοφάντης. Έχω ανάγκη τα προφίλ του κ. Παπούλια, όταν λέω ευθέως τα πράγματα με το όνομά τους…; ;   

     Ως ένας απλός Πολίτης αυτής της Χώρας, ασχολούμαι επί τέσσερες δεκαετίες με τα τοπικά ζητήματα, τα οποία, πιστεύω ότι τα γνωρίζω όσο λίγοι αυτοδιοικητικοί και ως μηχανικός της τοπικής αυτοδιοίκησης και αργότερα ως εργολήπτης δημοσίων έργων και ως εκπρόσωπος επιστημονικών και επαγγελματικών φορέων.

     Με τις δημόσιες παρεμβάσεις μου, για τα θέματα που επεξεργάζομαι, αναφέρομαι σε…διευθύνσεις και ονόματα, υπηρετώντας την αλήθεια, χωρίς να περιμένω τίποτα και από κανέναν. Από απερίγραπτη αγάπη για τον τόπο μου και σεβασμό στους συμπολίτες μου. 

Όλοι γνωρίζουν, ότι είμαι εγώ αυτός που φωνάζει χρόνια για τα Κληροδοτήματα, για το ματωμένο Γηροκομείο της Άμφισσας, για τις τεράστιες περιουσίες τους που λεηλατήθηκαν, για τους Καταλογισμούς των ζημιών  δυόμιση εκατ. ευρώ σε βάρος όλων των υπαιτίων, μελών των διαχειριστικών επιτροπών, που κάνουν τα πάντα για να συγκαλύψουν τα εγκλήματα που έγιναν, επιδιώκοντας ακόμη και τη διάλυση του Ιδρύματος για να διαγραφούν, μία και καλή, οι ευθύνες τους.

     Σημειωτέον δε, ότι μόνο με τα ποσά των Καταλογισμών, μπορεί το Γηροκομείο να λειτουργήσει και πάλι. 

     Όλοι γνωρίζουν, ότι είμαι εγώ αυτός που ανακόπτω με τη νομική οδό τη θλιβερή προοπτική διάλυσης του Ιδρύματος που οι εκπρόσωποι του Νομού με ενέργειές τους στο σημερινό πολιτικό κατεστημένο επιδιώκουν, έχοντας μάλιστα διορίσει και Δικηγόρο για τη διάλυσή του.  

     Εγώ πρέπει να τρέχω, στα Εφετεία και στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας να σταματήσει το κακό ; 

     Εγώ πρέπει να τρέχω, μόνος μου, για να ακυρώνονται πλειστηριασμοί που υποκίνησαν οι αιρετοί και να σταματούν οι διαδικασίες αυτές, όπως έγινε με το φιλέτο οικόπεδο του Χολαργού αξίας πάνω από 2,8 εκατ. ευρώ που τελικά κατέληξε σε γνωστό πρόσωπο των αιρετών έναντι πινακίου φακής, ή , για να αποτρέψω άλλον πλειστηριασμό για τις αποθήκες ελαιών του Ευεργέτου Αντωνίου Κονιάκου στη Στυλίδα, με επισπεύδουσα εταιρεία συμφερόντων του αδελφού του πρώην Δημάρχου Άμφισσας, ή, να αποτρέπω την εγκατάσταση μεγάλης μονάδας Φωτοβολταϊκών και Ανεμογεννητριών ισχυρών συμφερόντων στο αναξιοποίητο τόσα χρόνια κτήμα του Κληροδοτήματος Νικολάου Γιαγτζή στο Αυλάκι Στυλίδας ; ; 

     Είναι δική μου δουλειά, αυτή ; ;  και του κάθε άλλου Πολίτη ; ;  Τότε, οι αιρετοί του τόπου γιατί εκλέχθηκαν ; ; Τι προσφέρουν στο τόπο ; ;    

     Γιατί να αντιμετωπίζω τόσα έξοδα από το Υστέρημά μου ; ;  αλλά και ποιο Υστέρημα ; ; το ανύπαρκτο ; ;  με τον οικονομικό και επαγγελματικό στραγγαλισμό που μου επιβάλουν τόσα χρόνια ; ;  όταν μάλιστα βλέπουν, ότι δεν πρόκειται να σταματήσω ποτέ να αγωνίζομαι για τον τόπο μου  – επί ζημία μου -- ,  θέλουν να με καταστρέψουν ; ;  μόνο και μόνο για να σταματήσω να φωνάζω για τις αθλιότητες και τα εγκλήματα που κάνουν σε βάρος του τόπου ; ; ….! !. 

     Είναι γνωστό, ότι αποστρέφονται την ελευθερία έκφρασης γνώμης, της διατύπωσης κριτικής. Σπεύδουν να σπάσουν τα χέρια και τα πληκτρολόγια όσων τολμούν γράφουν όσα δεν θέλουν να πληροφορούνται οι Πολίτες.   

Για τον Ελαιώνα Άμφισσας, επίσης, που κάηκε από την αδιαφορία των πολιτικών εκπροσώπων της Φωκίδας στις 05-08-2013 και για δεύτερη φορά στις 04-07-2022 και μέχρι σήμερα δεν έχουν κάνει τίποτα απολύτως για να επαναφέρουν το Μνημείο αυτό στην αρχική του μορφή, για Περιβαλλοντικούς, Ιστορικούς, Αισθητικούς και Οικονομικούς λόγους, από χωράφι που το κατάντησαν….. 

     Με την ύποπτη και αδικαιολόγητη σιωπή τους, είχαν τεθεί υπέρ της εργολαβικής εταιρείας που ευθυνόταν για τη πρώτη φωτιά. Τότε, όλοι είχαν μπερδέψει τα λόγια τους. Έπρεπε, κατ΄αντιπαράθεση με τρείς δικηγόρους της εταιρείας, να στοιχειοθετήσουμε εμείς τα πραγματικά περιστατικά για την έναρξη της φωτιάς, μόνο και μόνο για να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις να αποζημιωθούν οι ελαιοκτηματίες που καταστράφηκαν.

     ΟΤΑΝ, αιρετοί δεν κατάφεραν να εξασφαλίσουν ακόμη και το νερό για την άρδευση του Ελαιώνα,  ΟΤΑΝ, το έργο δεν τελειώνει, επί τόσα χρόνια… , ΟΤΑΝ, δεν έχουν κάνει τίποτα για την πυροπροστασία του από όσους έχουν λόγους να τον ξανακάψουν ; ;   Κι αυτό είναι δουλειά του κάθε Πολίτη ; ;  Τότε , τι κάνουν οι αιρετοί ; ; 

     Τίποτα δεν έγινε και με τη Μαρίνα Ιτέας, αφότου έδιωξαν τον αρχικό επενδυτή.   

     Τίποτα δεν έγινε και με τον παραλίμνιο αγωγό του Μόρνου και το Βιολογικό Καθαρισμό, για να εξακολουθούν να εισπράττουν οι συγκεκριμένοι από τα απόβλητα των Φυλακών Μαλανδρίνου, καταδικάζοντας και τη Δωρίδα σε μαρασμό…..  

     Τίποτα δεν έγινε και με τον διαγώνιο οδικό άξονα. Εξαιτίας των αιρετών έχασε η Φωκίδα και τον Αυτοκινητόδρομο…..   

     Τα τοπικά ζητήματα πηγαίνουν από το κακό στο χειρότερο με ευθύνη των διοικούντων που έχουν οδηγήσει κατά κοινή ομολογία σε μαρασμό τη Φωκίδα ολόκληρη.  

     Είναι κάτι περισσότερο από προφανές ότι η Φωκίδα αντιμετωπίζει πρόβλημα εκπροσώπησης.

     Και το μεγάλο ερώτημα παραμένει :  

     ΓΙΑΤΙ τα ίδια και τα ίδια αυτά πρόσωπα είναι πάλι Υποψήφιοι ? ? ? 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου