Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Τετάρτη 27 Νοεμβρίου σήμερα.....

Πέμπτη 26 Μαΐου 2022

Γραφείο Τύπου Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. Φωκίδας: Σιδηροδρομικός αποκλεισμός Φωκίδας


 Ο αποκλεισμός του Σιδηροδρομικού Σταθμού Λιανοκλαδίου από το δρομολόγιο ICE «Αθήνα - Θεσσαλονίκη» και οι λιγοστές πολύωρες -έως και 4,5 ώρες- ανταποκρίσεις, είναι άλλο ένα δυσάρεστο γεγονός για την περιοχή μας.....

Ύστερα από επίπονες και επίμονες διαβουλεύσεις και υποσχέσεις, τελικά ανακοινώθηκαν  τα δρομολόγια και η περιοχή μας αντί να γίνει προάστιο της Αθήνας (!) μεταβλήθηκε σε παραμεθόριο περιοχή, όπου ο χρόνος μετάβασης των πολιτών της στην Πρωτεύουσα συναγωνίζεται αυτόν της εποχής του Τρικούπη.

Σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τελικά μόνο 2 δρομολόγια για μετάβαση και 2 δρομολόγια για επιστροφή θα εξυπηρετούν τους κατοίκους των Δήμου Δελφών και Αμφίκλειας - Ελάτειας, με λεωφορεία ή συνδυασμό λεωφορείων - τρένων, για μετάβαση και επιστροφή.

Ο σημερινός σχεδιασμός έχει αποκόψει τους κατοίκους από δρομολόγια που θα τους έδιναν τη δυνατότητα άφιξης στην πρωτεύουσα κατά τις πρωινές ώρες, ώστε να διεκπεραιώσουν με ευκολία διάφορες υποχρεώσεις τους.

Αυτή η δυσάρεστη εξέλιξη υποθηκεύει τις αναπτυξιακές προοπτικές της περιοχής και αποδεικνύει την πλήρη αδιαφορία για τις ανάγκες χιλιάδων κατοίκων και επαγγελματιών, οι οποίοι δεν θα εξυπηρετούνται από το νέο τρένο της γραμμής  «Αθήνα – Θεσσαλονίκη». 

Τα τελευταία τρία έτη, έχουμε διακοπή δρομολογίων, υπολειτουργία σιδηροδρομικών σταθμών και έλλειψη εξυπηρέτησης των πολιτών σε Φθιώτιδα και Φωκίδα και οι διαμαρτυρίες εκπροσώπων των Δήμων Αμφίκλειας - Ελάτειας και Δελφών, για την υπολειτουργία του δικτύου σε Μπράλο, Μώλο και Στυλίδα, μέχρι τώρα δεν έχουν συγκινήσει τους αρμόδιους. 

Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Φωκίδας υπενθυμίζει ότι σαν κυβέρνηση προχωρήσαμε με ταχύτατους ρυθμούς στην ολοκλήρωση κρίσιμων έργων, όπως τα 270 χλμ ηλεκτροκίνησης στον άξονα «Αθήνα – Θεσσαλονίκη», τα 190 χλμ νέας υπερσύγχρονης γραμμής στο «Τιθορέα – Δομοκός», τις δίδυμες σήραγγες Καλλιδρόμου μήκους 9,3 χλμ και Όθρυος μήκους 7 χλμ και την παράδοση της σιδηροδρομικής γέφυρας Εκκάρας. 

Σήμερα, γινόμαστε μάρτυρες της καθυστερημένης έναρξης των δρομολογίων ICE «Αθήνα – Θεσσαλονίκη» με αποκλεισμό του Σιδηροδρομικού Σταθμού Λιανοκλαδίου και με λιγοστές πολύωρες ανταποκρίσεις.  

Κύριε βουλευτά, κάντε επιτέλους κάτι σωστό. Έπειτα από το φιάσκο του διαγώνιου οδικού άξονα, ο επαναπροσδιορισμός του δρομολογίου ICE «Αθήνα – Θεσσαλονίκη» με τη συμπερίληψη του Σ.Σ. Λιανοκλαδίου, αλλά και με συχνές ανταποκρίσεις, αποτελούν «μονόδρομο» καθώς είναι ζωτικής σημασίας για χιλιάδες κατοίκους και επαγγελματίες της ευρύτερης περιοχής.


 Γραφείο Τύπου Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. Φωκίδας

1 σχόλιο:

  1. Στην ανακοίνωση Ν.Ε..ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. δηλαδή,
    Ti φιάσκο έχει ο Διαγώνιος οδικός άξονας?
    Η δημόσια κυβερνητικά ανακοίνωση μιλάει για Αυτοκινητόδρομο με εξασφαλισμένη πίστωση 285 εκατομμύρια ευρώ,για δημοπράτηση και ανάδοχο του έργου, με σήραγγες, ισόπεδους κόμβους κλπ............

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.