Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα, Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου, του 2024 τιμάται η μνήμη της Αγίας Βαρβάρας της Μεγαλομάρτυρος .....Έφυγε σήμερα από κοντά μας ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΙΧΑΛΌΠΟΥΛΟΣ......

Παρασκευή 8 Απριλίου 2022

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟ 16.4.22 11:00 π.μ. ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ Κ. ΤΙΘΟΡΕΑΣ


 Σε συνέχεια του ψηφίσματος και των αποφάσεων που λήφθηκαν κατά τη συνάντηση στο Πολιτιστικό Κέντρο Αμφίκλειας στις 10.10.2021 με θέμα την συγκοινωνιακή απομόνωση της περιοχής μας,  που οργάνωσε η Πρωτοβουλία Πολιτών Αμφίκλειας και συμμετείχαν δεκάδες εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης των Νομών της Φθιώτιδας και Φωκίδας αλλά και των συλλόγων της ευρύτερης περιοχής,  προχωράμε σε:....

 

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας

Σάββατο 16 Απριλίου στις 11:00 π.μ.

στον σταθμό Κ. Τιθορέας



 

Διαμαρτυρόμαστε για:

Την  αδικαιολόγητη συρρίκνωση των σιδηροδρομικών δρομολογίων  στην παλιά γραμμή Τιθορέα – Αμφίκλεια – Λιλαία – Μπράλος – Λειανοκλάδι από 16 την εβδομάδα σε μόλις 4 δρομολόγια την εβδομάδα. 

 

Επισημαίνουμε ότι:

Τα μόλις 4 δρομολόγια που έχει βάλει από τον Σεπτέμβρη του 2021 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δεν καλύπτουν σε καμιά περίπτωση τις συγκοινωνιακές ανάγκες της περιοχής μας. Όπως  έχουν δρομολογηθεί δεν είναι καθόλου λειτουργικά, με αποτέλεσμα να αλλοιώνεται η  εικόνα των πραγματικών αναγκών και δυνατοτήτων της γραμμής.

Δεν υπάρχει πλέον καμιά δυνατότητα για μετάβαση στην πρωτεύουσα της χώρας μας και αυθημερόν επιστροφή, όπως υπήρχε πριν την συρρίκνωση των δρομολογίων.

Η εξασφάλιση Δημόσιων Συγκοινωνιών  είναι υποχρέωση  του κράτους και προτεραιότητα της Ε.Ε. ως κοινωνικό αγαθό με ιδιαίτερο και σημαντικό αναπτυξιακό ρόλο, το οποίο δεν επιτρέπεται να προσεγγίζεται αποκλειστικά και μόνο με οικονομικά κριτήρια.

 

Διεκδικούμε:

Την άμεση  επαναφορά των 16 προηγούμενων δρομολογίων  του σιδηρόδρομου.

 


 
 

 

 Σύντομη Αναδρομή:

10.2.2018

Ξεκινά  η νέα γραμμή του ΟΣΕ μέσω της σήραγγας  Καλλιδρόμου  (που αντικαθιστά το ορεινό κομμάτι της υφιστάμενης μονής γραμμής μήκους 122 χιλιομέτρων με Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων, μήκους 106 χιλιομέτρων, το οποίο ξεκίνησε το1997, με στόχο να ολοκληρωθεί το 2001. Ολοκληρώθηκε και παραδόθηκε σε λειτουργία μετά από 21 χρόνια, το 2018!)  Για την παλιά γραμμή δρομολογούνται λεωφορεία με προορισμό και αφετηρία την Τιθορέα και τον Μπράλο αντίστοιχα, και ενδιάμεσες στάσεις τους Σιδηροδρομικούς Σταθμούς Αμφίκλειας και Λιλαίας.

 

15.7.2018

Έναρξη καθημερινών δρομολογίων μέσω της παλαιάς Γραμμής και 2 επιπλέον κάθε Σαββατοκύριακο. Σύνολο 16 δρομολόγια τη βδομάδα.

 

24.3.2020

Τα δρομολόγια στην παλιά γραμμή «αναστέλλονται μέχρι νεοτέρας» μαζί με πολλά ακόμα, λόγω των εκτάκτων μέτρων λόγω πανδημίας.  

 

4.7.2020  

Ξεκινούν και πάλι τα 16 δρομολόγια στην παλιά γραμμή Τιθορέα – Αμφίκλεια – Λιλαία – Μπράλος – Λειανοκλάδι

 

18.9.2020

Σταματά η σύνδεση Αθήνας – Θεσσαλονίκης  εξαιτίας των σοβαρών ζημιών που έχει υποστεί η σιδηροδρομική υποδομή, εξαιτίας των έντονων πλημμυρικών φαινομένων που δημιούργησε ο κυκλώνας "Ιανός".  Από τότε δεν επανήλθαν τα 16 δρομολόγια.

 

24.9.2020

Αποκαταστάθηκε η σιδηροδρομική σύνδεση. «Σε αναστολή μέχρι νεωτέρας» παραμένουν τα δρομολόγια στην παλαιά γραμμή (ΣΣ Μπράλου, Αμφίκλειας, Λιλαίας).

 

12.3.2021

Ανακοινώνεται ότι  η παλιά μονή γραμμή Τιθορέα -Λειανοκλάδι, θα λειτουργεί στο εξής ως τοπική και τουριστική γραμμή. «Ο χαρακτηρισμός της γραμμής ως τοπική διασφαλίζει την εξυπηρέτηση και εύκολη μετακίνηση των κατοίκων της Αμφίκλειας και του Μπράλου»! Αναμένεται η έκδοση σχετικής Υπουργικής Απόφασης (ακόμα αναμένεται…)

 

3.9.2021

Ξεκίνησαν (μετά από ένα χρόνο διακοπής) τα δρομολόγια  στην παλιά γραμμή, μειωμένα σε μόλις 4 δρομολόγια τη βδομάδα, 2 προς Αθήνα (Δευτέρα και Σάββατο) και 2 από Αθήνα (Παρασκευή και Κυριακή). 

 

 

Άμεση επαναφορά των καθημερινών δρομολογίων του τραίνου στην παλιά γραμμή

Τέρμα στην κοροϊδία!

 

ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ

http://protovoulia-amfikleias.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.