Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 26 Απριλίου σήμερα . .....

Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2021

Παραίτηση Στάθη Θάνου από το Δ.Σ του Α.Σ Διαγόρα


 Προς Πρόεδρο Α.Σ Διαγόρα Πολυδρόσου

Κοιν. Μέλη Δ.Σ

 Με την παρούσα επιστολή μου θα ήθελα να υποβάλλω την παραίτησή μου από το Δ.Σ του Αθλητικού Συλλόγου Α.Σ Διαγόρας Πολυδρόσου.....

 Μετά από επτά περίπου χρόνια στο σύλλογο που υπηρέτησα από τη θέση του Προέδρου και του Γενικού Γραμματέα, δυστυχώς έφτασε η ώρα να αποχωρήσω. Ο τρόπος λειτουργίας του συμβουλίου, πλέον δεν ανταποκρίνεται στις βάσεις που είχαμε θέσει όλα αυτά τα χρόνια. Σίγουρα, δεν θα κάνω απολογισμό της θητείας μου, αλλά και δεν είναι του παρόντος να πω τι δεν λειτουργεί σωστά στο συμβούλιο. Αυτό που πρέπει να γίνει αυτή τη στιγμή είναι να ξεκινήσουν οι διαδικασίες αντικατάστασης των απερχόμενων μελών σε συνεννόηση με τη δικηγόρο και πάντα με ό,τι προβλέπει το καταστατικό, προκειμένου να συνεχίσει αν γίνεται απρόσκοπτα την πορεία της η ομάδα.

 Κλείνοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες μου που πορεύθηκαν μαζί μου όλα αυτά τα χρόνια, τους παίκτες μας, καθώς και τον κόσμο μαζί με τους χορηγούς μας, που στήριζαν και βοηθούσαν οικονομικά την ομάδα μας και που χωρίς αυτούς δεν θα μπορούσε να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της.

 Καλή συνέχεια και καλή πορεία!

                                                                                                    Με εκτίμηση,

                                                                                               ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΘΑΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου