Δεν θα σταματήσουμε ποτέ να κατακρίνουμε τον εμπαιγμό του απλού Πολίτη και την ανικανότητα των πολιτικών μετριοτήτων που διοικούν τον τόπο μας, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα, χωρίς καλλωπισμούς και αποσιωπήσεις, τα αρνητικά τους αποτελέσματα…..
Χοροπηδάνε τα προβλήματα, τα αναπάντητα ερωτήματα και αυτοί κρύβονται… Ανεπίλυτα παραμένουν, από τα μικρότερα έως τα μεγαλύτερα ζητήματα της Φωκίδας, ενώ, πολλά από αυτά, έχουν πάρει αρνητική πορεία, γιατί ποτέ δεν έκαναν προσεκτική ανάγνωση δεδομένων, αξιολόγηση και ορθολογιστικό σχεδιασμό.
Σε μία πολύ σύντομη αναδρομή θα ανατρέξουμε σε μερικά από αυτά προκειμένου να διαφανεί -- ότι η νύχτα δεν γίνεται μέρα --, όσο κι αν το προσπαθούν οι απλοί διαχειριστές της τοπικής εξουσίας με δελτία τύπου και φωτογραφίες…
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ – ΙΤΕΑΣ – ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Δεν τολμούν να πουν την αλήθεια στους Φωκείς, ότι, ο οδικός άξονας που παραπλανητικά αποκαλούν ‘’ΔΙΑΓΩΝΙΟ’’ δεν είναι ο πολυαναμενόμενος για τη Φωκίδα αυτοκινητόδρομος, αλλά ο παλιός, ο υφιστάμενος δρόμος, ο επαρχιακός - εθνικός δρόμος. Αυτόν, που όποιος τον περνάει, αποφεύγει να τον περάσει ξανά… Αυτόν προσπαθούν να επισκευάσουν, από τη Γραβιά έως τους Βωξίτες.
Αλλά και πάλι δεν καταφέρνουν ούτε να τον ξεκινήσουν. Τώρα, αποχώρησε και ο εργολάβος που μειοδότησε στον διαγωνισμό….Και ευτυχώς. Γιατί, αυτές οι μικροεπεμβάσεις που σχεδιάζουν, θα αποτελέσουν σοβαρό εμπόδιο, ικανό ακόμη και να ματαιώσει οριστικά τη κατασκευή του αυτοκινητόδρομου.
Η απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που αναδημοσιεύει σε δελτίο τύπου που εξέδωσε ο Βουλευτής κ. Μπούγας, αναφέρεται μόνο σε έργο « Βελτίωσης του οδικού τμήματος Μπράλος – Άμφισσας », χωρίς να αναγράφεται πουθενά στην εν λόγω απόφαση η λέξη « Αυτοκινητόδρομος » και αυτό, το…σχεδόν ΤΙΠΟΤΑ, το εκλαμβάνει ως επιτυχία, λέγοντας χαρακτηριστικά, ότι : « ένα όνειρο για τη #Φωκίδα παίρνει σάρκα και οστά », με γνωστή την ανεπανάληπτη εκτίμησή του, ότι, ο αυτοκινητόδρομος Ε 65 προς Ξυνιάδα και Τρίκαλα ...ωφελεί τη # Φωκίδα !
Σε νεότερο δελτίο τύπου του Βουλευτή αναφέρεται η διαβεβαίωση του Υπουργού για την ολοκλήρωση των τευχών δημοπράτησης και την έναρξη της διαγωνιστικής διαδικασίας.
Για πολλοστή φορά απευθύνεται προς κάθε αρμόδιο ή εμπλεκόμενο το καίριο ερώτημα : Υπάρχει μελέτη που να περιλαμβάνει σήραγγες δύο κατευθύνσεων με είσοδο από Γραβιά και έξοδο προ της Άμφισσας ; οπότε, αυτό το στοιχείο υποδηλώνει τη κατασκευή του αυτοκινητόδρομου, ή το προβλεπόμενο έργο θα αφορά μόνο τη βελτίωση του υφιστάμενου δρόμου, όπως το αναφέρει η Υπουργική απόφαση ;
Για τα υπόλοιπα τμήματα από Λαμία έως Αντίρριο υπάρχουν ανάλογες μελέτες ;
Έπρεπε ήδη να έχουν ερωτηθεί οι Μεταλλευτικές Εταιρείες Εξόρυξης Βωξίτη, ώστε να υποδείξουν πιθανές χαράξεις για κατασκευή σηράγγων, ώστε να εξασφαλίζεται η ασφαλής διάβαση και κατασκευή τους, να μην παρακωλύονται σε καμία περίπτωση οι εργασίες τους και το κυριότερο, να μην διέρχονται δια μέσω κοιτασμάτων μελλοντικών εξορύξεων.
ΕΡΓΟ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΑΙΩΝΑ ΑΜΦΙΣΣΑΣ
Σε πλήρη αβεβαιότητα είναι και το έργο αυτό. Ίσως και να μην τελειώσει ποτέ. Έχουν σταματήσει πάλι οι εργασίες επί οκτώ και πλέον μήνες και το γεγονός αυτό το κρατάνε κρυφό, γιατί δεν έχουν απαντήσεις.
Που είναι ο τοπικός Βουλευτής, ο Δήμαρχος Δελφών, ο Αντιπεριφερειάρχης, ο Περιφερειάρχης ; ; Όσο για τα κόμματα, που στη Φωκίδα είναι ενταγμένα στο ενιαίο τοπικό σύστημα εξουσίας για την εναλλαγή των ιδίων προσώπων και αντιλήψεων στα αξιώματα του Νομού, ούτε κουβέντα να γίνεται….!
Πρέπει όμως να δοθούν οι οφειλόμενες απαντήσεις για τις δομικές τροποποιήσεις στη μελέτη του έργου, αν εγκρίθηκαν και τον λόγο που αυτές έγιναν, αν έχουν ληφθεί μέτρα κατά του εργολάβου για τις διακοπές και τις αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στην εκτέλεση των εργασιών. Πρέπει επίσης να απαντήσουν και ποίο λόγο ο εργολάβος εισέπραξε το ποσό των επτά εκατομμυρίων ευρώ περίπου, που δεν αφορούσαν εκτελεσμένες εργασίες και αρχικά, ο Επίτροπος του Ελεγκτικού Συνέδριου αρνήθηκε τη πληρωμή αυτή.
ΝΑΥΑΓΗΣΕ ΚΑΙ Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΙΤΕΑΣ
Ο Όμιλος ΚΥΡΙΑΚΟΥΛΗ, που ξέρει να πιάνει τον άνεμο στα πανιά του, με εξέχουσα θέση στην εκμετάλλευση Μαρίνων στην Ελλάδα και τη Μεσόγειο, είχε εκδηλώσει ζωηρό ενδιαφέρον για την αξιοποίηση και εκμετάλλευση της Μαρίνας Ιτέας. Μόνο με τη διακίνηση των ιδιόκτητων πεντακοσίων σκαφών και άλλων τόσων που διαχειρίζεται, η συμβολή του στη Τουριστική ανάπτυξη της περιοχής θα ήταν πολύ σημαντική και το λιμάνι της Ιτέας θα έσφυζε από ζωή.
Τι συνέβη όμως και αναγκάστηκε να αποχωρήσει από τον διαγωνισμό ; Κατά πόσον η αποχώρηση αυτή συνδέεται με την ξαφνική εκδήλωση ενδιαφέροντος του Λιμενικού Ταμείου να αναλάβει το ίδιο την εκμετάλλευση, ως επιχειρηματίας, της μαρίνας ;
Που οφείλεται η άμεση ανάμιξη του Βουλευτή κ. Μπούγα και η διαμεσολάβησή του στο ΤΑΙΠΕΔ για την εκμετάλλευση της Μαρίνας Ιτέας από το Λ.Τ. και γιατί δεν επέδειξε το ανάλογο ενδιαφέρον για την υπογραφή της σύμβασης με τον όμιλο Κυριακούλη ;
Κατά πόσον η υποστήριξή του αυτή συνδέεται με το γεγονός ότι έχει διορίσει τα μη μόνιμα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Λ.Τ. με κουμπάρους του και συνεργάτες του πολιτικού του συνεταίρου τ. Δημάρχου κ. Αθ. Παναγιωτόπουλου ;
Γιατί το ΤΑΙΠΕΔ δημοπρατεί άλλες επτά μαρίνες και την Μαρίνα της Ιτέας την έχει στα αζήτητα, όταν δύο μαρίνες τις έχουν ήδη αναλάβει Τούρκοι ;
ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΑ ΑΚΟΜΗ … ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
Μάταια αναμένονται εξελίξεις για τον Βιολογικό Καθαρισμό των παραλίμνιων περιοχών του ταμιευτήρα του Μόρνου,
Τίποτα δεν προχωρά για το Συνεδριακό Κέντρο Δελφών, ούτε για το Πάρκινγκ και τις καταπτώσεις βράχων στον Αρχαιολογικό χώρο, ούτε και οι σύγχρονες οδικές προσβάσεις προς Δελφούς,
Σιωπή επικρατεί για τη διακοπή εργασιών λόγω Αρχαιοτήτων και την επιχειρούμενη υποβάθμιση του εμβληματικού κτιρίου του 1ου Δημοτικού Σχολείου Άμφισσας, κ.ά.
Εάν όμως οι εκπρόσωποι του τόπου ενεργούν όπως ενεργούν, αν και όποτε ενεργούν, θεωρώντας ότι είναι επιτυχία να προχωρούν από αποτυχία σε αποτυχία χωρίς να χάνουν τον …ενθουσιασμό τους, η Φωκίδα δεν τους φταίει σε τίποτα, ακριβά της έχουν κοστίσει οι …σωτήρες της.-
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ(!!!)ΑΡΚΕΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΕΥΉΚΟΑ ΏΤΑ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΜΕ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΤΟΥ 2020(ΤΟΥΝΕΛ,ΚΟΙΛΑΔΟΓΕΦΥΡΕΣ ΚΛΠ), ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΜΙΆ ΚΟΣΤΟΒΟΡΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΑΣΑΛΕΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΑΤΥΝΣΗΣ ΤΗΣ ΝΥΝ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗΣ ΟΔΟΥ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΗΤΑΝ Η ΚΥΡΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ ΤΗΣ ΝΕΟ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΜΕΝΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΜΕΤΑ ΤΟ 1821).ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΑΝ Ο Ε-65 ΕΥΝΟΕΙ ΤΗΝ ΦΩΚΙΔΑ ΜΑΛΛΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΓΝΟΙΑ ΤΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ...{ΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΊΑ ΙΣΩΣ}!!!.......