Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 26 Απριλίου σήμερα . .....

Κυριακή 4 Ιουλίου 2021

Γάμος στη Χορευταριά

Η πραγματική φιλία δεν γνωρίζει αποστάσεις, ούτε εμπόδια... Εκμηδενίζει τα χιλιόμετρα και μετατρέπει τη διαδρομή Τρίπολη - Αμφίκλεια σε ταξίδι με προορισμό την αγάπη!....

Ένα ταξίδι που η αγαπημένη μου φίλη Στέλλα επέλεξε να ξεκινήσει μαζί με τον σύντροφο της ζωής της από την μαγευτική τοποθεσία της Χορευταριάς, προκειμένου να είμαι εγώ εκείνη που θα τους ενώσει με τα δεσμά του γάμου!

Μόνο αισθήματα χαράς και ευτυχίας θα μπορούσε να με γεμίζει η τιμή που μου κάνατε να ξεκινήσετε την κοινή σας πορεία από τον Δήμο μου, με έναν παραμυθένιο γάμο που θα θυμόμαστε με συγκίνηση! Στελλίτσα και Γιώργο να ζήσετε ευτυχισμένοι και να μηδενίζετε πάντοτε όσες αποστάσεις σας χωρίζουν από τις όμορφες στιγμές της ζωής...

Αθανασία Στιβακτή, Δήμαρχος Δήμου Αμφίκλειας - Ελάτειας







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου