Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Κυριακή 20 Απρλίου σήμερα.....

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2020

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !!!


Γιώργος Βιδάκης


«… Καιροί καλοί σαν μήλα του Σεπτέμβρη
Στους εραστάς πηγαίνουνε τα φρούτα
Των κήπων και των ασπασμών
Της ανδρικής και γυναικείας συσχετίσεως
Πάσης μορφής του έρωτος…»...

Ανδρέας Εμπειρίκος, Οκτάνα, “Επαλήθευσις”

Πίνακας: Franz Dvorak ," Στο περιβόλι "

Στίχοι:  Δημήτρης Χριστοδούλου
Μουσική:  Γιάννης Γκούμας
Ερμηνεία:Πόπη Αστεριάδη  

Σεπτέμβρη μήνα μου βροχή φωνή μου
Νησί που σώπασες πικρό νερό
Όλα τελειώνουνε κάτω απ’ τον ήλιο
Όλα αρχίζουνε με τον καιρό

Σεπτέμβρη δρόμε μου νησί φωτιά μου
Όσα τελειώνουνε μες στον καιρό
Αίμα που έδωσα πέρα στην άμμο
Έρωτα έσβησες μες στον λυγμό

Εδώ γεννήθηκα κάτω απ’ την άμμο
Κι εδώ είν’ η ώρα μου που θα σε βρω
Αίμα που σ’ έχασα στο κύμα επάνω

Μέσα στη θάλασσα σ’αναζητώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου