Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 26 Απριλίου σήμερα . .....

Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2019

Νίκος Ξυδάκης - ΝΕΙΛΟΣ - Ελευθερία Αρβανιτάκη

Γιώργος Βιδάκης
Α, ξυπνάει άι από μακριά,
άι μυστικά κρυμμένα.
Α, μου λέει για μια καινούργια αυγή
που θα `ρθεί για μένα......



Σ’ όλη μου τη ζωή έχω κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα κατά μήκος του Νείλου. Συχνά τα βράδια περπατούσα στην οδό Νείλου στην Γκίζα πηγαίνοντας ως την άκρη της όχθης. Επαιρνα μαζί μου ένα δερμάτινο μαξιλάρι για να μη βρέχω τα ρούχα μου και αγνάντευα το Νείλο για ώρες, λουσμένο στο φεγγαρόφωτο, ίσαμε τα μεσάνυχτα. Εγώ κι ο Νείλος Ναγκίμπ Μαχφούζ Στίχοι: Εμμανουήλ Ζάχος Μουσική: Νίκος Ξυδάκης Ερμηνεία : Ελευθερία Αρβανιτάκη
"Κοντά στη δόξα μια στιγμή" - 1987 Α, γλυκά του Νείλου δειλινά μάγια φορτωμένα. Α, πώς μου `λεγε μια φοινικιά παραμύθια ξένα. Έφυγες, ξανά σε περιμένω έλα φως μου άιντε να χαρείς. Α, της δύσης χρώματα βαριά στα νερά χυμένα, α, κυλάει ο Νείλος σιωπηλά πάντα στα χαμένα. Έφυγες, ξανά σε περιμένω έλα φως μου άιντε να χαρείς. Α, ξυπνάει άι από μακριά, άι μυστικά κρυμμένα. Α, μου λέει για μια καινούργια αυγή που θα `ρθεί για μένα. Έφυγες, ξανά σε περιμένω έλα φως μου άιντε να χαρείς. Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου