Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 26 Απριλίου σήμερα . .....

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2019

Χριστόδουλος Χάλαρης - ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΤΑΒΛΑΣ - Χρύσανθος


Μνήμη Χριστόδουλου Χάλαρη..💕
Φάτε και πιείτε άρχοντες
και τώρα σας διηγούμαι
Κι εγώ να σας ε'διηγηθώ
για τον αντρειωμένο
Τον Άγιο Μεγαλέξαντρο
τον μυριοξακουσμένο.....

Που `χει περπάτημα λαφιού
και ζαρκαδιού σβελτάδα
Που `χει στα δυο τα μάτια του
του ήλιου την λαμπράδα
Που δίνει άρτο και νερό
σ όλα τα διψασμένα
Και τα μαχαίρια προσκυνά
τα χιλιοματωμένα

Στίχοι:   Γιάννης Κακουλίδης
Μουσική:   Χριστόδουλος Χάλαρης
Ερμηνεία :Χρύσανθος
Από την ταινία τού Θόδωρου Αγγελόπουλου " Ο Μεγαλέξαντρος" - 1980

Φάτε και πιείτε άρχοντες
και τώρα σας διηγούμαι

Κι εγώ να σας ε'διηγηθώ
για τον αντρειωμένο

Τον Άγιο Μεγαλέξαντρο
τον μυριοξακουσμένο

Που `χει περπάτημα λαφιού
και ζαρκαδιού σβελτάδα

Που `χει στα δυο τα μάτια του
του ήλιου την λαμπράδα

Που δίνει άρτο και νερό
σ’ όλα τα διψασμένα

Και τα μαχαίρια προσκυνά
τα χιλιοματωμένα

Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων.
Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου