Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2019

Άγγελος Σικελιανός - ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΕΜΒΑΤΗΡΙΟ ΙΙ, (Andante mosso ),Μίκης Θεοδωράκης


Γιγάντιες σκέψεις, σ νέφη πύρινα νησι πορφυρωμένα
σ μυθικν λιοβασίλεμα, ναβαν στ νο μου,
τ λη μου καίονταν μονομις ζω στν γνοια
τς καινούργιας λευτερις Σου, λλάδα.....


Από συναυλία το Δεκέμβρη του 2010 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
με τη
ΣΥΜΦΩΝΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ
τη
ΜΙΚΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΧΟΡΩΔΙΑ ΑΘΗΝΩΝ
και τη
ΧΟΡΩΔΙΑ της ΕΡΤ

Μουσική Διεύθυνση
ΛΟΥΚΑΣ ΚΑΡΥΤΙΝΟΣ

Ποίηση: Άγγελος Σικελιανός
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης

Ερμηνεία: Λεωνίδας Καβράκος

|| Andante mosso

Γιγάντιες σκέψεις, σ νέφη πύρινα νησι πορφυρωμένα
σ μυθικν λιοβασίλεμα, ναβαν στ νο μου,
τ λη μου καίονταν μονομις ζω στν γνοια
τς καινούργιας λευτερις Σου, λλάδα. γι᾿ ατ δν επα:

Τοτο εναι τ φς τς νεκρικς πυρς μου...

Δαυλς τς στορίας Σου, κραξα εμαι, κα νά,
ς καε σν δάδα τ ρμο μου κουφάρι, μ τν δάδα τούτην,
ρθς πορεύοντας, ς μ τν στερη ρα,
λες ν φέξουν τέλος ο γωνις τς οκουμένης,
ν᾿ νοίξω δρόμο στν ψυχή, στ πνεμα, στ κορμί Σου, λλάδα.

Επα, κα βάδισα
κρατώντας τ᾿ ναμμένο μου συκώτι στν Καύκασό Σου,
κα τ κάθε πάτημά μου ταν τ πρτο,
κι ταν, θάρρευα, τ τελευταο,
τ τ γυμνό μου πόδι πατει μέσα στ αματά Σου,
τί τ γυμνό μου πόδι σκονταυε στ πτώματά Σου,
γιατ τ σμα, ψη μου, λο μου τ πνεμα καθρεφτιζόταν,
σ σ λίμνη, μέσα στ αματά Σου.

κε, σ τέτοιον λικο καθρέφτη. λλάδα, καθρέφτη πύθμενο,
καθρέφτη τς βύσσου, τς Λευτερις Σου κα τς δίψας Σου,
εδα τν αυτό μου βαρ π κοκκινόχωμα πηλ πλασμένο,
καινούργιο δμ τς πι καινούργιας Πλάσης
που ν πλάσουνε γι Σένα μέλλει. λλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου