Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 26 Απριλίου σήμερα . .....

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2019

Μάνος Χατζιδάκις - ΑΘΑΝΑΣΙΑ - Ναταλία Κάντζια & Χορωδία


Γενέθλια Μνήμη Μάνου Χατζιδάκι...💕
[... Κάθε ψυχή είναι α θ ά ν α τ η. Γιατί εκείνο που κινείται πάντα είναι α θ ά ν α τ ο
μόνον εκείνο που κινείται από μόνο του, αφού δεν εγκαταλείπει τον εαυτό του, δεν παύει ποτέ να κινείται, και είναι μάλιστα το ίδιο η α ρ χ ή και η προέλευση της κίνησης για όσα από τα άλλα κινούνται ...]
Πλάτωνα: Φαίδρος


« ... ψυχ  π σ α  θάνατος.  τ  γρ  ε ι κ ί ν η τ ο ν  θάνατον ...  μόνον  δ   τ   α τ    κ ι ν ο ν,  τε οκ πολεπον αυτό, οποτε λήγει κινούμενον,  λλ κα τος λλοις σα κινεται τοτο πηγ κα ρχ κινήσεως  »

Πλάτωνα: Φαίδρος

[... Κάθε ψυχή είναι α θ ά ν α τ η. Γιατί εκείνο που κινείται πάντα είναι α θ ά ν α τ ο   μόνον εκείνο που κινείται από μόνο του, αφού δεν εγκαταλείπει τον εαυτό του, δεν παύει ποτέ να κινείται, και είναι μάλιστα το ίδιο η α ρ χ ή και η προέλευση της κίνησης για όσα από τα άλλα κινούνται ...]


Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Μουσική : Μάνος Χατζιδάκις
Ερμηνεία : Ναταλία Κάντζια & Χορωδία

Ορχήστρα Νυκτών Εγχόδων: ΑΤΤΙΚΑ
Μεταγραφή: Άρης Δημητριάδης

Απόσπασμα από τη συναυλία στα πλαίσια του Grekisk Konstmusikfestival 2016 (19 Νοεμβρίου-Musikaliska) Στοκχόλμη.
Διοργάνωση: Grekisk Konstmusik i Sverige

Τι ζητάς αθανασία στο μπαλκόνι μου μπροστά
δε μου δίνεις σημασία κι η καρδιά μου πώς βαστά
Σ' αγαπήσανε στον κόσμο βασιλιάδες, ποιητές
κι ένα κλωναράκι δυόσμο δεν τούς χάρισες ποτές

Είσαι σκληρή σαν του θανάτου τη γροθιά
μα ήρθαν καιροί που σε πιστέψαμε βαθιά
Κάθε γενιά δική της θέλει να γενείς
Ομορφονιά, που δε σε κέρδισε κανείς

Τι ζητάς αθανασία στο μπαλκόνι μου μπροστά
ποια παράξενη θυσία η ζωή να σου χρωστά
Ήρθαν διψασμένοι Κροίσοι, ταπεινοί προσκυνητές
κι απ' του κήπου σου τη βρύση δεν τους πότισες ποτές


Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων.
Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου