Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 29 Μαρτίου σήμερα..... Β Χαιρετισμοί της Παναγίας....

Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2019

Σαντιό Μανέ - Άνθρωποι που εμπνέουν!


Αναρωτιέμαι, γιατί να θέλω 10 Ferrari, 20 ρολόγια με διαμάντια και πολλά ταξίδια με αεροπλάνα; Τι θα ωφελήσουν εμένα και τον κόσμο;....

Εγώ ήμουν πεινασμένος, δούλεψα σκληρά, επέζησα απο τους πολέμους, έπαιζα ξυπόλυτος ποδόσφαιρο, δεν είχα παιδικά παιχνίδια και πολλά άλλα πράγματα, αλλά σήμερα με αυτά που κερδίζω χάρη στο ποδόσφαιρο, μπορώ να βοηθήσω τους συνανθρώπους μου. Έχω χτίσει σχολεία, ένα αθλητικό στάδιο, παρέχουμε ρούχα, παπούτσια και τρόφιμα σε ανθρώπους φτωχούς στην Σενεγάλη συμβάλλοντας στην οικογενειακή τους οικονομία.
Δεν χρειάζεται να καυχιεμαι ότι έχω πολυτελή αυτοκίνητα, πολυτελή αρχοντικά, ταξίδια με αεροπλάνα, προτιμώ λιγότερα απο αυτά που μου έδωσε η ζωή!
- Sadio Mane -
Σωτήρης Καλκατζάκος


Ο Σαντιό Μανέ (Sadio Mané10 Απριλίου 1992) είναι Σενεγαλέζος ποδοσφαιριστής που αγωνίζεται στην Liverpool και στην Εθνική Σενεγάλης.
Ξεκίνησε να αγωνίζεται επαγγελματικά το 2011 στη Μετς και την επόμενη σεζόν υπέγραψε στη Σάλτσμπουργκ. Με τη Σάλτσμπουργκ κατέκτησε ένα πρωτάθλημα και ένα Κύπελλο Αυστρίας.[4] Το 2014 πήρε μεταγραφή για τη Σαουθάμπτον.[5] Από το 2016 είναι παίκτης της Λίβερπουλ,[6] με την οποία έφτασε στο τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ τη σεζόν 2017-2018.[7]
Αναδείχθηκε στην καλύτερη ομάδα της Πρέμιερ Λιγκ[8] και καλύτερος παίκτης της Λίβερπουλ για τη σεζόν 2016-2017.[9] Επιπλέον, επελέγη ως ο καλύτερος παίκτης της Πρέμιερ Λιγκ για τον Αύγουστο του 2017.[10] Επίσης, η Αφρικανική Συνομοσπονδία Ποδοσφαίρου τον επέλεξε στην καλύτερη ομάδα του 2015 και του 2016.[11]
Στην εθνική ομάδα
Στην Εθνική Σενεγάλης παίζει από το 2012. Συμμετείχε με την ομάδα στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2012[12] και στα Κύπελλα Εθνών Αφρικής του 2015[13] και του 2017.[14] Κλήθηκε στο ρόστερ της ομάδας στο Μουντιάλ του 2018.[15]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου