Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Τρίτη 30 Ιουλίου 2019

Δήμος Μούτσης - ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ' ΝΑΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ - Σταμάτης Κόκοτας

Όμορφα που ’ναι στη στεριά
στον ίσκιο στην κληματαριά.
όμορφα που ’ναι και τα δυο σου μάτια
μου κάνανε την καρδούλα μου κομμάτια...




Στίχοι: Νίκος Γκάτσος Μουσική: Δήμος Μούτσης Ερμηνεία :Σταμάτης Κόκοτας "Ένα χαμόγελο" 1969 Ακούγεται από τον Αλέκο Αναστασιάδη (ντουμπλάρει τραγουδιστικά τον Γιάννη Βόγλη) στην ταινία του Κώστα Καραγιάννη "Ένας μάγκας στα σαλόνια" (1969) Όμορφα που ’ναι στο νησί γλέντι τραγούδι και κρασί. όμορφα που ’ναι στο μικρό λιμάνι και το κορίτσι μου να βγαίνει στο σεργιάνι. Όμορφα που ’ναι στο γυαλό να με φιλάς να σε φιλώ. έβγαλε ο ήλιος βόλτα το φεγγάρι δεν είδε η θάλασσα πιο ταιριαστό ζευγάρι. Όμορφα που ’ναι στη στεριά στον ίσκιο στην κληματαριά. όμορφα που ’ναι και τα δυο σου μάτια μου κάνανε την καρδούλα μου κομμάτια. Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου