Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 29 Μαρτίου σήμερα..... Β Χαιρετισμοί της Παναγίας....

Κυριακή 5 Μαΐου 2019

Ιερή λοταρία - πρόκληση


Την Παρασκευή της Ζωοδόχου Πηγής γιόρταζε το μοναστήρι της Γραβιάς. Πλήθος κόσμου έδωσε παρόν. Από τη γύρω περιοχή πάρα πολλοί. Επίσης αρκετοί με γκρουπ από συγκεκριμένη αθηναϊκή ενορία, όπου υπηρετεί και ο «γέροντας» των καλογραιών της μονής.....
  
Στο τέλος της λειτουργίας ανακοινώθηκε λαχειοφόρος με κλήρωση μιας εικόνας. Κατά τη διάρκεια της φιλοξενίας διακινήθηκαν οι λαχνοί.  
Όταν ξεκίνησε η κλήρωση, η μεγάλη πλειοψηφία από τους επισκέπτες των γύρω χωριών είχαν αποχωρήσει για τα σπίτια τους.
Κατά τη διαδικασία της κλήρωσης παρατηρήθηκαν ορισμένα ατοπήματα από μέρους της Επιτροπής Κλήρωσης. Α) Δεν κληρώθηκε μόνον η εικόνα, αλλά και άλλα δώρα, χωρίς να έχουν ανακοινωθεί. Β) Τα αποκόμματα των πράσινων λαχνών δεν μπήκαν από την αρχή στην κληρωτίδα, αλλά αργότερα. Γ) Έγιναν νέες κληρώσεις για τους αριθμούς που κέρδισαν, αλλά οι κάτοχοί τους είχαν πλέον αποχωρήσει. Επαναλαμβάνονταν μέχρι να κληρωθεί αριθμός που είχε κάποιος από τους παρόντες. Και φυσικά δεν έλειπε κανένας από το αθηναϊκό γκρουπ, επειδή επρόκειτο να τελέσουν μεσημεριανή προσευχή και να γευματίσουν στις εγκαταστάσεις του μοναστηριού.  Σε ποιους κατέληξαν τα δώρα είναι αυτονόητο. 
Η όλη διαδικασία προκάλεσε δυσαρέσκεια σε ορισμένους από τους παρόντες και σε όσους το πληροφορήθηκαν αργότερα. Και κυρίως η επανάληψη των κληρώσεων μέχρι να βρεθεί τυχερός ανάμεσα στους παρόντες – αντίθετα με ό,τι συμβαίνει στις λαχειοφόρους. Και ποιος μπορεί τώρα να τους εμποδίσει να αμφισβητήσουν μέσα τους την εγκυρότητα και τη διαφάνεια της λαχειοφόρου;  
Λένε ότι «η γυναίκα του καίσαρα πρέπει να είναι, αλλά και να φαίνεται τίμια» κι έτσι είναι. Αλλιώς τα πύρινα κηρύγματα για το Χριστό και την Ελλάδα μοιάζουν με «κύμβαλον αλαλάζον».

Ο εωρακώς που μεμαρτύρηκε
ή αυτόπτης μάρτυρας

4 σχόλια:

  1. ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΑΙΣ ΨΥΧΑΙΑΣ ΗΜΩΝ.....

    Θου, Κύριε, φυλακήν τω στόματί μου και θύραν περιοχής περί τα χείλη μου.
    Μη εκκλίνης την καρδίαν μου εις λόγους πονηρίας, του προφασίζεσθαι προφάσεις εν αμαρτίαις.

    Συν ανθρώποις εργαζομένοις την ανομίαν, και ου μη συνδυάσω μετά των εκλεκτών αυτών.
    Παιδεύσει με δίκαιος εν ελεεί και ελέγξει με, έλαιον δε αμαρτωλού μη λιπανάτω την κεφαλήν μου.
    Ότι έτι και η προσευχή μου εν ταις ευδοκίαις αυτών, κατεπόθησαν εχόμενα πέτρας οι κριταί αυτών.
    Ακούσονται τα ρήματά μου, ότι ηδύνθησαν· ωσεί πάχος γης ερράγη επί της γης, διεσκορπίσθη τα οστά αυτών παρά τον άδην.
    Ότι προς σε, Κύριε, Κύριε, οι οφθαλμοί μου· επί σοι ήλπισα, μη αντανέλης την ψυχήν μου.
    Φύλαξαν με από παγίδος, ης συνεστήσαντό μοι, και από σκανδάλων των εργαζομένων την ανομίαν.
    Πεσούνται εν αμφιβλήστρω αυτών οι αμαρτωλοί· κατά μόνας ειμί εγώ, έως αν παρέλθω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΜΩΣ ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΛΑΧΝΟΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ!.ΥΠΟΘΕΤΩ ΟΤΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΗΚΑΝ ΝΑ ΑΦΩΡΟΥΝ ΑΝΑΓΚΕΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ!
    ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΕΠΑΝΊΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΑΥΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΦΑΡΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΓΟΥΡΝΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΠΑΝΤΙ ΤΡΟΠΟ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΡΟΣΚΗΝΗΜΑ .
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΡΗ ΟΔΙΚΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΚΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΗΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 9:54-11:35-1:09.....ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΕΡΝΑΕΙ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΙΝΕΙ!!! ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ ΘΕΑΤΕΣ!!!! ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΝΤΕΛΑΚΙ ΜΟΥ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΝΤΕΛΗ ΜΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή