Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Τετάρτη 29 Μαΐου 2019

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟΔΩΡΟ ΠΛΟΥΜΑΚΗ - Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Ιτέας


Φίλες και φίλοι,
Συμπολίτισσες και συμπολίτες της Ιτέας,

  Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου τον καθένα και την καθεμία από εσάς, που με τιμήσατε με την ψήφο σας στις τοπικές εκλογές Ιτέας την περασμένη Κυριακή.....

    Επίσης θα ήθελα ιδιαίτερα να ευχαριστήσω τους συνυποψηφίους μου που στάθηκαν δίπλα μου σε όλη τη διάρκεια του έντιμου προεκλογικού μας αγώνα, σε αυτό το όμορφο ταξίδι το γεμάτο χαμόγελα, χιούμορ και αγωνίες, καθώς και για τη άψογη συνεργασία μας.
    Η εκλογή μου στο νέο Τοπικό Συμβούλιο Ιτέας αποτελεί μεγάλη τιμή και συνιστά κύρια ευθύνη απέναντι σε όλους σας, ανεξαρτήτως παράταξης και σταυρού, όπως πορεύτηκα αυτό το διάστημα, χωρίς εξαρτήσεις, χωρίς δεσμεύσεις, χωρίς «κατευθύνσεις».
   Δεσμεύομαι απέναντι σε όλες και όλους σας να αγωνίζομαι και να διεκδικώ, με όλες μου τις δυνάμεις, μέσα και έξω από το Συμβούλιο, προκειμένου να προωθήσω το συμφέρον του τόπου μας, δίπλα σε όλους όπως έκανα πάντα κοιτώντας σας στα μάτια με ειλικρίνεια, με την εμπιστοσύνη σας να  μου δίνει την δύναμη και το κουράγιο να συνεχίσω να παλεύω για τα όνειρα και τα πιστεύω μου, για τα δικά σας προβλήματα και όνειρα.
  Υπόσχομαι ότι θα είμαι πάντα δίπλα σας και θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις, με ήθος, εντιμότητα και συνέπεια για το καλό και την «Πρόοδο της Ιτέας», αδέσμευτος, ακομμάτιστος και ανεξάρτητος.
 Τέλος, καλώ όλους τους εκλεγμένους της Ιτέας να βάλουν την πόλη μας και τους ανθρώπους της πάνω από οτιδήποτε άλλο.
Θα είμαι εκεί και θα το φροντίζω.

Με τιμή
Θεόδωρος Πλουμάκης
νεοεκλεγείς Σύμβουλος
Δημοτικής Κοινότητας Ιτέας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου