Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 29 Μαρτίου σήμερα..... Β Χαιρετισμοί της Παναγίας....

Τρίτη 9 Απριλίου 2019

Ο Βασίλης Πετώνης από τη Δ.Ε. Άμφισσας και ο Στάθης Μαλάκης από τη Δ.Ε. Ιτέας, με το συνδυασμό Επιλογή Ευθύνης και με τον Παναγιώτη Ταγκαλή.


Βασίλης Πετώνης - Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα
Γεννήθηκα το 1977 και μεγάλωσα στην Άμφισσα όπου κατοικώ μέχρι και σήμερα.....

Το 1995 αποφοίτησα από το Γενικό Λύκειο Άμφισσας και το 2002 απέκτησα το πτυχίο του Ηλεκτρολόγου Μηχανικού Τ.Ε. από το Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Χαλκίδας.  Με το πέρας τον σπουδών μου πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον Τομέα Αντοχής Υλικών στο Κέντρο Δοκιμών Ερευνών και Προτύπων της ΔΕΗ.
Είμαι παντρεμένος και έχω ένα γιο τον Στάθη 4 ετών.
Μέχρι το 2009 εργάστηκα ως μηχανικός συντήρησης και λειτουργίας στην εταιρεία Αλουμίνιο της Ελλάδος στα Άσπρα Σπίτια Βοιωτίας, και από το 2010 εργάζομαι ως μηχανικός λειτουργίας στις εγκαταστάσεις ΑΠΕ που βρίσκονται στις ΔΕ Γαλαξιδίου και ΔΕ Ερατεινής αντίστοιχα.
Είμαι ενεργό μέλος στο Δ.Σ. του Μάκαρου Άμφισσας καθώς και ενεργό μέλος στους Παλαίμαχους Καλαθοσφαιριστές Άμφισσας.
Στην τοπική αυτοδιοίκηση δοκιμάζω τις δυνάμεις μου για πρώτη φορά στο πλευρό του Υποψηφίου Δημάρχου για τον Δήμο Δελφών Παναγιώτη Ταγκαλή με τον συνδυασμό του  <<Επιλογή Ευθύνης>>, με μοναδικό στόχο το καλό του τόπου και των ανθρώπων του, καθώς  και για ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδία μας.


Στάθης Μαλάκης - Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα
Γεννήθηκα και κατοικώ στην Ιτέα. Είμαι γιος του αειμνήστου σωτηρίου Μαλάκη αξιωματικού του ΠΝ σε πολεμική διαθεσιμότητα (ανάπηρος πόλεμου). και της Ανδριάνα Βλάχου.
Είμαι παντρεμένος με την Ιωάννα Χαρδαλούπα απο την Άμφισσα ,πτυχιούχο τουριστικών σπουδών και πατέρας τριών παιδιών.

Σπούδασα διοίκηση επιχειρήσεων ( BA Marketinkg) και πληροφορική στο Southeastern College of athens. Υπηρέτησα τη θητεία μου στο πολεμικό ναυτικό στο γραφείο απογραφών και εφοδιασμού ΔΔ/ΝΣ.
Εργάσθηκα σε διάφορες εταιρίες όπως ΓΕΝΝΕΣΙΣ ομίλου Βαρδινογιάννη , interamerican , microsystems, Δελφοί - Δίστομο (ομίλου παπαδοπούλου). και διατηρώ γραφείο ασφαλιστικών υπηρεσιών με τη σύζυγο μου.

Στις εκλογές του 2014 επιλαχών δημοτικός σύμβουλος της ΔΕ Ιτέας δήμου Δελφών με παρουσία και παρεμβάσεις στα δημοτικά συμβούλια διεκδικώντας τα αυτονόητα για την πόλη μου και για το σύνολο Δήμου Δελφών. Μέλος και εθελοντής της αντικαρκινικής εταιρίας Φωκίδας και μέλος του πολιτισμικού δεσμού και μέλος του ναυτικού ομίλου και συμμετοχές σε αθλητικές δραστηριότητες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου