Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2019

Νίκος Μαμαγκάκης - MΕΙΝΕ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ - Ἐλευθερία Ἀρβανιτάκη

Γιώργος Βιδάκης
Μείνε κοντά μου απόψε, η νύχτα είναι το παν
η νύχτα είναι μαχαίρι γι' αυτούς που αγαπάν......



Στίχοι: Γιώργος Ιωάννου Μουσική : Νίκος Μαμαγκάκης Ερμηνεία :Ἐλευθερία Ἀρβανιτάκη Απο την μουσικη Παράσταση του Μάνου Χατζιδάκι, "Στον Σείριο υπάρχουνε παιδιά" 1988 Μείνε κοντά μου απόψε, η νύχτα είναι το παν η νύχτα είναι μαχαίρι γι' αυτούς που αγαπάν. Μεσ' το σκοτάδι νιώθω καυτό το σώμα σου το ψάχνω το χαϊδεύω φιλώ το στόμα σου Το αδειανό κρεβάτι φρικτό μαρτύριο κοντά μου δεν θ' ακούσεις το σιωπητήριο. Πάτα το μηχανάκι για τη μονάδα σου εγώ θα' μαι για πάντα η φιλενάδα σου Σαν έρχεται η μέρα βλέπω το ρήμαγμα την αδειανή ζωή μου και το ξετίναγμα. Μείνε κοντά μου απόψε έστω για μια φορά και το πρωί λεβέντη μου βγες στην αναφορά. Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου