Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 26 Απριλίου σήμερα . .....

Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2018

Μίκης Θεοδωράκης - ΑΠΟΣΤΗΜΑ - Σωκράτης Μάλαμας

Γιώργος Βιδάκης
Γίνεται η αγάπη σου επέμβαση χειρουργική
ανάγκη απόλυτη διαδήλωση ορμητική, οργή ξυπόλητη.
Γίνεται η αγάπη σου ανατροπή......




Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης Ερμηνεία : Σωκράτης Μάλαμας Φύλαξα Το Όνειρο 2016 Βίντεο: Πλάνα απο την ταινία του Μιχάλη Κακογιάννη, "Ιφιγένεια" 1977 Γίνεται η αγάπη σου αμπούλα φαρμακερή και τη χρειάζομαι αδιάβροχο μες στη βροχή για να σκεπάζομαι. Γίνεται η αγάπη σου ανακωχή. Και την πληρώνω με φόρους και με πρόστιμα και με της ζωής μου το απόστημα. Γίνεται η αγάπη σου επέμβαση χειρουργική ανάγκη απόλυτη διαδήλωση ορμητική, οργή ξυπόλητη. Γίνεται η αγάπη σου ανατροπή. Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου