Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 26 Απριλίου σήμερα . .....

Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018

Μίκης Θεοδωράκης - ΧΕΡΟΥΒΙΚΟ ΣΤ΄ ΑΔΕΛΦΙΑ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ - Choir St. Jacob's Motettkor

Γιώργος Βιδάκης

Αφιερωμένο σε όσους γοητεύονται από ιδανικά, αλλά δεν ελπίζουν...
Χαμένη γενιά τραγουδάς.
Χαμένη γενιά πού με πας...



Ποίηση: Τάσος Λειβαδίτης Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης Ερμηνεία : Choir St. Jacob's Motettkor Διευθύνει ο Stefan Sköld Ζωντανή ηχογράφηση της συναυλίας που έγινε στην εκκλησία του Αγίου Ιακώβου στην Στοκχόλμη στις 7 Μαϊου 1983. Λειτουργία Ν°2 "Για τα παιδιά που σκοτώνονται στον πόλεμο 1984 Χαθήκανε τόσο νωρίς μικραδέρφια της βροχής μα εφτά φορές κι αν σκοτωθούν δεκαεφτά θ' αναστηθούν. Γενιά μου δάκρυ και καημός εμπρός σημαία και Χριστός τροφή στη λησμονιά το αίμα σας, καλά παιδιά, και τώρα και ξανά. Χαμένη γενιά τραγουδάς. Χαμένη γενιά πού με πας... Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου