Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2018

Χειμωνανθός - Χαρούλης Γιάννης

Γιώργος Βιδάκης
Η αγάπη φόβους και όνειρα δειπνά προτού ραγίσει
Στου πόνου το ξωκκλήσι αγιάζει η ερημιά...


PenthesileiaLogia
Στίχοι: Ελένη Φωτάκη, Μουσική: Γιώργος Καζαντζής. ..............Πολυαγαπημένο...... Από το 2ο προσωπικό άλμπουμ του Χαρούλη, με τον ομώνυμο τίτλο. Σημείωση (γιατι αναρωτιόμουν κι εγώ) : Ο χειμώνανθος ( Chimonanthus Praecox ) είναι ένα γένος φυτών που προέρχεται από την Κίνα. Αειθαλής θάμνος που φτάνει 2-13 μέτρα και τα άνθη του είναι κίτρινα ή άσπρα αρωματικά και εμφανίζονται στα τέλη του χειμώνα ή νωρίς την άνοιξη. "Φθινόπωρο στον έρωτα απόψε ανατέλλει αρισμαρί και μέλι μύρισαν τα βουνά κι εγώ κοιτάζω σιωπηλός το χώμα το βρεγμένο σαν κάρβουνο αναμμένο η ομορφιά πονά Φιλί γυρεύω του ουρανού κι αυτός μου δίνει στάχτη μα απ΄ της καρδιάς τ΄ αδράχτι σαν θέλω να κοπείς Σαλεύουν τα πορτόφυλλα κι η κλειδωνιά γυρίζει Αέρας μου σφυρίζει . Αν έρθεις μην αργείς Γδύσου κι από τα μάτια μου πάρε νερό και πλύσου ο χωρισμός θυμήσου είναι χειμωνανθός. Τη λύπη την κατοίκησα σε νύχτα και σε μέρα. Σ΄ αφήνω στον αέρα για να σε βρω στο φως Η αγάπη φόβους και όνειρα δειπνά προτού ραγίσει Στου πόνου το ξωκκλήσι αγιάζει η ερημιά Κι εγώ μια θλίψη που ζητώ για να με σημαδέψει το φως πριν βασιλέψει ,θα σ' αρνηθώ ξανά Γδύσου κι από τα μάτια μου πάρε νερό και πλύσου ο χωρισμός θυμήσου είναι χειμωνανθός Τη λύπη την κατοίκησα σε νύχτα και σε μέρα Σ΄ αφήνω στον αέρα για να σε βρω στο φως »

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου