Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Τρίτη 12 Ιουνίου 2018

Απόστολος Χατζηχρήστος - ΑΣ ΜΗΝ ΞΗΜΕΡΩΝΕ ΠΟΤΕ - Χαρούλα Αλεξίου

George Vidakis
Στίχοι: Κώστας Μάνεσης Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος 1949 Ερμηνεία : Χαρούλα Αλεξίου .....



Από την σειρά της ΕΡΤ ''Το μινόρε της αυγής'' 1983-'84 Σκηνοθεσία: Φώτης Μεσθεναίος Σενάριο: Βαγγέλης Γκούφας Απόστολος Χατζηχρήστος 1. Απόστολος Χατζηχρήστος & Ευάγγελος Χατζηχρήστος 2. Χαρούλα Αλεξίου Ας μη ξημέρωνε ποτέ Ας μη φύγει αυτό το βράδυ, πού `μαστε μαζί Γιατί μέσα στο σκοτάδι Ω... η αγάπη ζει Πόσα δεν έχω να σου πω Να σε κάνω να με νιώσεις μεσ’τη σιγαλιά να σου δώσω να μου δώσεις χάδια και φιλιά Ας μη ξημέρωνε ποτέ Και οι δυο θα πικραθούμε θά `ρθει το πρωί τέτοιο βράδυ δε θα βρούμε σ’όλη τη ζωή Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου