Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Τρίτη 26 Νοεμβρίου σήμερα,γιορτάζουν τα ονόματα: Στυλιανός, Στέργιος, Στέλιος, Στεργιανή, Στυλιανή, Στέλλα, Νίκων.....Η κηδεία του Θανάση Περέτη σήμερα την Τρίτη 26 Νοεμβρίου, στις 12:00 το μεσημέρι, στον Ιερό Ναό Αγίου Βλασίου στην Αμφίκλεια.....

Παρασκευή 11 Μαΐου 2018

Ερώτηση στη Βουλή, από τον Βουλευτή Φθιώτιδας κ. Χρήστο Σταϊκούρα σχετικά με τη σιδηροδρομική γραμμή Τιθορέα – Λιανοκλάδι.

Ερώτηση προς το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών 
Τετάρτη, 09 Μαΐου 2018
Θέμα: Σιδηροδρομική Γραμμή Τιθορέα – Λιανοκλάδι .....

O Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, στις 22.12.2017, σε Συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στα τοπικά ΜΜΕ στη Λαμία, δήλωσε πως «με το που θα ξεκινήσει η νέα χάραξη, ξεκινάμε μελέτη και εργασίες για την αξιοποίηση της γραμμής Τιθορέα – Λιανοκλάδι για τουριστικούς σκοπούς».
Ωστόσο, τα μέχρι σήμερα Κυβερνητικά πεπραγμένα, δεν επιβεβαιώνουν τις δεσμεύσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου.
Αντιθέτως, πρόσφατα δημοσιεύματα αναφέρουν πως η συγκεκριμένη γραμμή έχει αφεθεί στην τύχη της, ενώ σταθμοί (Λιλαία) και τμήματα αυτής (Αρπίνη – Ασωπός) έχουν γίνει στόχοι αγνώστων δραστών, οι οποίοι αφαιρούν σημαντικό αριθμό υλικών.
Υπενθυμίζεται πως πρόταση για ανάπτυξη τουριστικής / θεματικής διαδρομής στην παλαιά σιδηροδρομική γραμμή Τιθορέα – Λιανοκλάδι, είχε υποβληθεί μέσω δημοσιοποιημένης επιστολής του υπογράφοντα προς τους αρμόδιους υπουργούς, μεταξύ αυτών και του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, από τις 4.10.2016.
Κατόπιν αυτών,
ΕΡΩΤΑΤΑΙ
ο κ. Υπουργός:
1ον. Ποιος είναι ο ακριβής σχεδιασμός του Υπουργείου για τη γραμμή Τιθορέα – Λιανοκλάδι; Έχουν γίνει σχετικές μελέτες; Πότε θα ξεκινήσουν «οι εργασίες την αξιοποίηση της γραμμής Τιθορέα – Λιανοκλάδι για τουριστικούς σκοπούς», όπως είχε δεσμευθεί η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου;
2ον. Έχει υπόψη του το Υπουργείο τα αναφερόμενα περιστατικά κλοπών; Αν ναι, σε τι ενέργειες έχει προβεί για να προασπίσει τη δημόσια περιουσία;

Ο Ερωτών Βουλευτής
Χρήστος Σταϊκούρας

5 σχόλια:

  1. Οι δηλώσεις αρμοδίων του περασμένου Ιανουαρίου, περιμένουμε !
    **************************************************************************************
    Α.
    Μετά την επιστολή από τον πρόεδρο του
    Εκπολιτιστικού Συλλόγου Μπράλου κο Ανδριτσόπουλο για τις αγωνίες των κατοίκων της περιοχής.....
    για το πως θα «επικοινωνούν» οι περιοχές τους με την κατάργηση της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής, επικοινωνήσαμε με τον βουλευτή Φθιώτιδας κ. Θανάση Μιχελή ο οποίος μας είπε:
    Από τις επαφές που είχα, από το περσινό Μάιο έως και πρόσφατα, με τους επικεφαλής της ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και το αρμόδιο Υπουργείο Μεταφορών, βάσιμα μπορώ να συμπεράνω πως η παλαιά σιδηροδρομική γραμμή Τιθορέας - Λιανοκλαδίου δεν θα εγκαταλειφθεί.
    Απεναντίας θα αξιοποιηθεί με συγκεκριμένα δρομολόγια.

    Αρχικά έχει προβλεφθεί από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η ανταπόκριση με λεωφορεία και στη συνέχεια, θα χρησιμοποιηθεί η παλιά γραμμή για να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι όπως σήμερα με Railbus.

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Β.
    Τα νέα που έφερε ο υπουργός όμως είναι ευχάριστα και σε ό,τι αφορά την παλιά σιδηροδρομική γραμμή. Ο κύριος Σπίρτζης δεσμεύθηκε πως θα συνεχίσει να λειτουργεί, για την μετακίνηση των κατοίκων της περιοχής και για τουριστικούς λόγους, άλλωστε, όπως είπε χαρακτηριστικά, η γέφυρα του Γοργοποτάμου είναι κάτι που πρέπει να επιδεικνύεται και για άλλους λόγους.
    Η δέσμευση αυτή άφησε ικανοποιημένους όπως δήλωσαν, τον δήμαρχο Λαμιέων Νίκος Σταυρογιάννη, τον δήμαρχο Δελφών Θανάση Παναγιωτόπουλο και τον δήμαρχο Αμφίκλειας .
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ δύσκολο εως αδύνατο φαίνεται να επαναλειτουργήσει η παλιά σιδηροδρομική γραμμή Τιθορέα-Αμφικλεια-Λιλαία-Μπράλος -Ελευθεροχώρι-Λιανοκλάδι με οποιαδήποτε μορφή (τοπικά δρομολόγια η τουριστική αξιοποίηση). Ηδη έχει εγκαταλειφθεί και χορταριάσει χωρίς καμιά συντήρηση, έλεγχο αλλά με πολύ πλιάτσικο σιδερικών και όχι μόνο.
    Όλες οι ενδείξεις ανεξάρτητα από τα παχιά λόγια των πολιτικάντηδων οδηγούν ότι θα έχει την τύχη που είχαν τα πανάκριβα Ολυμπιακά ακίνητα, το Αεροδρόμιο του Ελληνικού κλπ δημόσια έργα που εγκαταλείφθηκαν στην τύχη τους.
    Ίσως μόνο κάποιος επείγον διεθνής διαγωνισμός πριν απαξιωθεί απο τον χρόνο με εκδήλωση ενδιαφέροντος μίσθωσης από ξένους επιχειρηματίες και με την σύμπραξη εγχώριων κατασκευαστών-επενδυτών)έδινε κάποια λύση. Αυτοί και ξέρουν μιας και έχουν τεχνογνωσία και κεφάλαιά και διαχειριστικά μπορούν(MANAGMENT).
    Και να μην πει κάποιος κακοπροαίρετος την γνωστή ελληνική καραμέλα για εκποίηση δημόσιας περιούσιας, γιατί έχουμε αποδείξει μετά τους Ολυμπιακούς αγώνες του 2004 ότι δεν είμαστε άξιοι να μαζέψουμε ούτε το βρακί μας. {Ενα Ιστορικό χάνι της Γραβιάς και τρομάξαμε να εκμισθωθεί από τοπικές ανικανότητες και ανεπάρκειες.Πόσο μάλλον 60 χιλιόμετρα πανέμορφης αισθητικής διαδρομής με 5 σιδηροδρομικούς σταθμούς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι ομως αγαπητοι κυριοι η Αντιδημαρχος και οι φορεις του δημου Αμφικλειας Ελατειας καλουν τον Δημαρχο Δελφων να παραστει σε συναντηση με την εταιρεια ΤΡΕΝΟΣΕ κι αρνειται λεγοντας τους πως ο σταθμος Λιλαια ειναι στο εδαφος της Αμφικλειας !!! και τι μελλει να γινει τωρα??? Κυριοι εσειςπου γυρισατε στον τοποσας συνταξιουχοι πλεον? κυριε blogger???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν αφήνεις λέω εγώ τις νουθεσίες 5.10 και να μας πείς τι κάνεις εσύ ή τι έχεις κάνει μέχρι σήμερα, πρακτικά όμως, γι' αυτό αλλά και για όλα όσα προβλήματα αντιμετωπίζουν τα χωριά μας ?
    Φτάνει πια, κουράσατε με την καναπεδοκριτική σας .
    Δεν κουραστήκατε να αμολάτε τις παρόλες σας πάντα εκ του ασφαλούς και κρυμένοι πίσω από ένα πληκτρολόγιο ?
    Φ τ ά ν ε ι π ι ά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φτάνει φτάνει
    Μα το τρένο στη Λιλαία
    Δε θα πιάνει

    Στην Αθήνα θα πηγαίνουν με καράβι
    Όταν κάνουνε πλωτό τον Κηφισό

    Ποταμόπολοια μεγάλα θα περνάνε
    Στο σαλόνι θα σερβίρουν παντεσπάνι

    Ο Τσαπρούνης θα'ναι εκεί με την ορχήστρα
    Και ο Σπίτζης θα κρατάει τη σφυρίχτρα

    Υπουργό της Ναυτιλίας θα τον κάνουν
    Μιας και η υπόσχεση που έδωσε για τρένα

    Ήταν όπως και για τα μνημόνια
    Για τούς φόρους και τον ΕΝΦΙΑ

    Όλα θα τα καταργούσαν
    Μόλις θα μας κυβερνούσαν

    Μάλλον μπέρδεψαν τις λέξεις
    Για το τρένο εννοούσαν !

    Ο πατάκας





    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.