Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Τρίτη 16 Απριλίου 2024 σήμερα...Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 92 ετών η Αικατερίνη Νικ. Φούρλα, εχθές το βράδυ......

Τρίτη 17 Απριλίου 2018

Irini Derebei,Lior Elmaleh - ΚΟΝΙΑΛΙ,(Konyali) - Jordi Savall

Από την Εναρκτήρια συναυλία του Festival Monteverdi -Vivaldi
Σάββατο 1 του Ιουνίου 2013
Scuola Grande di San Giovanni Evangelista Venezia
Παραδοσιακό τραγούδι των Τουρκόφωνων προσφύγων της Καππαδοκίας, που το έφεραν μαζί τους από την πατρίδα τους. Κόνιαλι (Κόνιαλης) στα Τούρκικα είναι η ονομασία των κατοίκων της Βυζαντινής πόλης Ικόνιο (Κόνια).....



Ήταν γνωστό σε ολόκληρη την Μικρά Ασία. Στον ελληνικό κόσμο, συναντιόταν σε διάφορες παραλλαγές, ως "Κόνιαλι" στην Καππαδοκία, τραγουδισμένο στα τούρκικα, ως οργανικός καρσιλαμάς στα παράλια Μ. Ασίας και Πόντου, ως μιμητικός, σατυρικός "Λαΐσιος" χορός στους Μάρηδες Έβρου, ως "Κουτσός ή Αϊντίνκους" στην Νέα Βύσσα Έβρου, ως Ατσίκ Χαβασί των Γκακαβούζηδων στα Χρυσοχώραφα Σερρών, ως το τραγούδι "Η Βράκα" σε Δωδεκάνησα και Κύπρο, ως το "Γιαβρί" στη Λέρο, ως ελληνόφωνη διασκευή από τη Ρόζα Εσκενάζυ τη δεκαετία του '20. Στίχοι - Μουσική: Παραδοσιακό της Καππαδοκίας Ερμηνεία : Ειρήνη Δερέμπεη Φωνητικα : Lior Elmaleh Ααααχ! Κόνιαλη μου σαν σε ιδώ στην αγορά και με σκέρτσο να μου κόβεις παστουρμά και σουτζουκάκι, αμάν Κόνιαλη μου, με το μαχαίρι που κρατάς μου πήρες τη ζωή μου χωρίς εσένα δεν μπορώ να ζήσω Κόνιαλη μου Ααααχ! Κόνιαλη μου θέλω να γλεντήσουμε στις ταβέρνες με ουζάκι παστουρμά και σουτζουκάκι να μεθύσουμε ταίρι μου για να σε κάνω να μιλήσουμε αμάν άμαν Κόνιαλη μου μαζί θα ζήσουμε. Παίζει το μουσικό σύνολο HESPERION XXI JORDI SAVALL : (Spagna), rebec, lira d’arco & direzione LIOR ELMALEH : (Israele), cando IRINI DEREBEI : (Grecia), canto HAIG SARIKOUYOUMDJIAN : (Armenia), duduk YURDAL TOKCAN : (Turchia), oud HAKAN GÜNGOR : (Turchia), kanun DIMITRI PSONIS : (Grecia), sancur & moresca DRISS EL MALOUMI :(Marocco), oud PEDRO ESTERAN : (Spagna), pcrcussionc Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου