Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ ....Μαίρη Λίντα - Μίκη Θεοδωράκη - ΤΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΤΗ ΧΑΡΑ

Γιώργος Βιδάκης
Καρδιά μου ποιος τη πόρτα σου χτυπά χτυπάει και εσύ δε βγαίνεις Ηρθ’ η χαρά κοντά σου μια βραδιά και εσύ δε κατεβαίνεις.....




Στίχοι: Νότης Περγιάλης Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης Ερμηνεία : Μαίρη Λίντα Μπουζούκι: Μανώλης Χιώτης "Μαγική Πόλις" - 1963 Καρδιά μου ποιος τη πόρτα σου χτυπά χτυπάει και εσύ δε βγαίνεις Ηρθ’ η χαρά κοντά σου μια βραδιά και εσύ δε κατεβαίνεις Τι να την κάνω τη χαρά χαράς τον που την έχει Να τη σηκώσω στα βουνά στο κρύο δεν αντέχει, στο σπιτικό μου είναι στενά και μέσα μου όλο βρέχει Την στόλισα στεφάνι στα μαλλιά και πάω να τραγουδήσω, μα ο στεναγμός μου πνίγει τη μιλιά και όλο γυρίζω πίσω Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου