Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 26 Απριλίου σήμερα . .....

Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ .....Nino Rota - BRUCIA LA LUNA, BRUCIA LA TERRA - Víctor Díaz

Γιώργος Βιδάκης

Σε ποιόν θα τραγουδήσω αυτό το τραγούδι
Αν δεν υπάρχει κάποιος που να εμφανίζεται στο μπαλκόνι;...



ΚΑΙΕΙ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ Καίει το φεγγάρι στον ουρανό και εγώ, καίω από αγάπη Φωτιά που σβήνει όπως η καρδιά μου Η ψυχή κλαίει θλιμμένη Δεν επέρχεται ηρεμία, μα τι άσχημη βραδιά Ο χρόνος περνάει αλλά δεν ξημερώνει Δεν θα υπάρξει ποτέ ήλιος αν αυτή δεν επιστρέψει Καίει η γη μου και καίει η καρδιά μου Τί δίψα για νερό αυτή, και εγώ, δίψα για αγάπη! Σε ποιόν θα τραγουδήσω αυτό το τραγούδι Αν δεν υπάρχει κάποιος που να εμφανίζεται στο μπαλκόνι; Brucia la Luna Italiano: Brucia la luna in cielo ed io, brucio damore Fuoco che si consuma come il mio cuore L'anima piange addolorata Non si da pace, ma che brutta nottata Il tempo passa ma non diventa giorno Non c'è mai Sole se lei non torna Brucia la terra mia e brucia il mio cuore Che sete d' acqua lei, ed io, sete d'amore ! A chi la canto questa canzone Se non c'è nessuno che si affaccia al balcone ?
Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου