Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2018

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ .....Ορφέας Περίδης - Εικόν'αχειροποίητη

Γιώργος Βιδάκης

Εικόν' αχειροποίητη
μες στην καρδιά μου σ' είχα
κι είχα για μόνο φυλαχτό
μια της κορφής σου τρίχα...

Σαν σήμερα , 3-01-1911 ,πέθανε στην Σκιάθο ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης ο Μέγας.
Η αλήθεια είναι πάντοτε παράλογος, και διά τούτο δεν την λέγουσι ποτέ οι φρόνιμοι και ηλικιωμένοι άνθρωποι, αλλά την ομολογούσιν οι μεθυσμένοι, οι τρελλοί, οι άρρωστοι και τα μικρά παιδία.
«Οι Έμποροι των Εθνών»


Βιντεο: KAThiWHO

Στίχοι: Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης Μουσική: Ορφέας Περίδης Εικόν' αχειροποίητη μες στην καρδιά μου σ' είχα κι είχα για μόνο φυλαχτό μια της κορφής σου τρίχα Ονείρατα στον ύπνο μου μαυροφτερουγιασμένα σαν περιστέρι στη σπηλιά με τάραξαν για 'σένα. Τ' αηδόνια αυτά που κελαηδούν μου φαίνονται να κλαίνε κίνδυνο, μαύρο σύννεφο οι μάγισσες μου λένε. Να σε χαρεί κι η άνοιξη μαζί με τα λουλούδια όπου 'ναι σαν αμέτρητα ζωγραφιστά τραγούδια. Συ στο σχολειό δεν έμαθες να γράφεις ραβασάκια στα χείλη σου τα ρόδινα πού τα 'βρες τα φαρμάκια. Στα μάτια τα ψιχαλιστά πωχ' έρωτας καρτέρι, πόσο μεθύσι μέθυσα ένας Θεός το ξέρει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου