Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Τετάρτη 24 Απριλίου.....

Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2018

Νέα γραμμή Τιθορέα-Λιανοκλάδι: Δεν θα εξυπηρετούνται σιδηροδρομικά οι Σταθμοί, Αμφίκλεια, Λιλαία και Μπράλος, λόγω αναβάθμισης της σιδηροδρομικής γραμμής.


Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι από 1ης Φεβρουαρίου 2018, στα δρομολόγιά της δεν θα εξυπηρετούνται σιδηροδρομικά οι Σταθμοί, Αμφίκλεια, Λιλαία και Μπράλος, λόγω αναβάθμισης της σιδηροδρομικής γραμμής......

Η αλλαγή αυτή οφείλεται σε σημαντικά σιδηροδρομικά έργα, που εκτελούνται από τον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ στον ορεινό όγκο μεταξύ Τιθορέας και Δομοκού και τα οποία έχουν μπει στην τελική τους φάση, με την τμηματική τους παράδοση να εκκινεί το αμέσως προσεχές διάστημα.
Με βάση αυτά τα έργα, το υφιστάμενο τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ Τιθορέας και Λιανοκλαδίου παρακάμπτεται από 1ης Φεβρουαρίου 2018, με τη σταδιακή παράδοση σε κυκλοφορία νέας σύγχρονης σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα αυτό.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. εξετάζει τρόπους εξυπηρέτησης των επιβατών των ανωτέρω Σιδηροδρομικών Σταθμών με υποκατάσταση της συγκοινωνίας για τα βασικά δρομολόγια (που μέχρι σήμερα εξυπηρετούν τους σταθμούς αυτούς) και θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωσή της.
Για το αρχικό διάστημα λειτουργίας της νέας γραμμής, ενδεχομένως να εμφανισθούν μικρές καθυστερήσεις, με βάση τις οδηγίες ασφαλούς κυκλοφορίας του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζητά την κατανόηση του επιβατικού κοινού για το προσεχές διάστημα και δεσμεύεται για την άρτια εξυπηρέτησή του με την ολοκλήρωση παράδοσης της νέας γραμμής.

4 σχόλια:

  1. Πρώτα κλείνουν την γραμμή και μετά ψάχνουν τρόπο εξυπηρέτησης των επιβατών ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΛΙΓΟ ΕΩΣ ΠΟΛΥ ΑΣΑΦΗΣ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ, ΠΛΗΝ ΤΗΣ 1ΗΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΕΩΣ ΠΟΤΕ?.
    ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΝΕΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΤΟ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟ ΟΡΕΙΝΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΙΘΟΡΕΑ- ΑΜΦΙΚΛΕΙΑ -ΜΠΡΑΛΟΣ-ΕΛΕΥΘΕΡΟΧΩΡΙ- ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ.{Ο ΔΟΜΟΚΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ}.ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΥΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΕΠΩΜΙΣΘΕΙ?
    ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ Η Ο ΝΕΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΣΧΕΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ-ΟΦΕΛΟΥΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ ΟΡΕΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ ΜΕ ΤΟΠΙΚΑ ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ, ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΤΡΕΝΑ???
    ΑΡΑΓΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΝΝΑΛΑΚΤΙΚΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΧΙΛΙΟΥΣ ΔΥΟ ΛΟΓΟΥΣ ΠΛΗΝ ΝΕΑΣ ΣΥΡΑΓΓΑΣ ΚΑΛΛΙΔΡΟΜΟΥ ΣΤΗ ΠΑΛΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΙΝΟΚΛΑΔΙΟΥ-ΤΙΘΟΡΕΑΣ,ΑΡΑΓΕ ΕΧΕΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΥΤΗ ΘΑ ΔΩΘΗ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΚΟΝΟΜΑΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΟΧΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ......

      Διαγραφή
    2. ΤΟ θεμα ειναι να οικονομούν με μια σύμπραξη οι δήμοι Αμφίκλειας-Δελφών και Λαμίας που χωροταξικά ανήκει η γραμμή και να μην έχει την τύχη που είχε απο την αδράνεια της αυτοδιοίκησης το περίφημο και περήφανο χάνι της Γραβιάς.....

      Διαγραφή