Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 3769 η απόφαση του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, για τον καθορισμό και τη σήμανση οδών οι οποίες χρησιμοποιούνται παραπλεύρως ......
και εναλλακτικά των αυτοκινητοδρόμων και των οδών ταχείας κυκλοφορίας και στις οποίες επιβάλλεται απαγόρευση της κυκλοφορίας στα μηχανοκίνητα οχήματα μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων.
Πρόκειται για τη συνέχεια του νόμου 4388/16 με τον οποίον απαγορεύτηκε η χρήση των συγκεκριμένων δρόμων από φορτηγά για λόγους οδικής ασφάλειας, προστασίας της ζωής και της σωματικής ακεραιότητας των χρηστών των οδών αυτών καθώς και αποτροπής της επιβάρυνσης και υποβάθμισης του εγγύς οικιστικού περιβάλλοντος, όπως και της έντονης καταπόνησης και ταχείας φθοράς του οδοστρώματος του οδικού δικτύου.
Σύμφωνα πάντως με τον παραπάνω νόμο ισχύουν εξαιρέσεις με ειδική άδεια ισχύος 4 χρόνων για όσους είναι μόνιμοι κάτοικοι του πλησιέστερου ή ενός γειτονικού στο σημείο διέλευσης δήμου, όσοι εμπλέκονται σε δημόσια ή ιδιωτικά έργα ή αγροτοκτηνοτροφικές δραστηριότητες στην περιοχή. Επίσης, εξαιρούνται τα φορτηγά που ανήκουν σε επιχειρήσεις με έδρα κοντά στο παράπλευρο στις εθνικές οδούς δίκτυο, τα ΚΤΕΛ, τα οχήματα μεταφοράς μαθητών και τα τουριστικά λεωφορεία.
Για την περιοχή του ΑΘΕ που περνά από το οδικό δίκτυο της Στερεάς Ελλάδας και φυσικά της Φθιώτιδας ισχύουν τα παρακάτω:
Με πληροφορίες από το lamiareport.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.