Ένα μηχανικό θαύμα ξεκίνησε πριν από 120+ χρόνια (1890) και ολοκληρώθηκε από τη γαλλική εταιρεία «Batignolles» το 1906. .....
Είναι μια από τις πιο εντυπωσιακές σιδηροδρομικές γραμμές στην Ευρώπη μέσω του ορεινού τμήματος της Κεντρικής Ελλάδας.
Καλύτερες στιγμές:
[0:44] .... Παπαδιά Οδογέφυρα
[1:42] .... Ελευθεροχώρι
[2:47] Γέφυρα Ασωπού - σήραγγα
[4:05] .... Γέφυρα Μαντρίτσα
[4:47] .... Περιοχή Σταθμού Ασωπού
[6:34] .... Γέφυρα σε 206 χλμ
[7:28] .... Γέφυρα σε 207 χλμ
[7:49] .... Γέφυρα στα 208 χλμ
[8:40] .... Γέφυρα στα 209 χλμ
[9:12] .... Γέφυρα καταρράκτη
[9:52] .... Σταματήστε την Τραχίνα
TO MEΓΑΛΥTEΡO ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕ Η ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΜΠΡΑΛΟΥ-ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙΟΥ. ΤΟΤΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΗΤΑΝ ΑΘΑΝΑΤΑ,ΟΧΙ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΧΩΡΙΣ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ(?).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΜΦΙΣΣΑΣ-ΛΑΜΙΑΣ (1832) ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ???
ΟΙ ΠΕΡΙΒΑΝΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΝΕΑ ΧΑΡΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 2014.......ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑ ΤΟ ΕΡΓΟ.....ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΥΧΑΙΟ ΕΡΓΟ ΑΛΛΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΜΙΑΣ ΠΟΥ ΕΝΩΝΕΙ ΔΥΤΙΚΗ ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΣΟ(ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ ΑΝΤΙΡΙΟΥ)-ΚΑΙ ΙΟΝΙΑ ΟΔΟ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΘΗΝΑ -ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.........