Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 18 Απριλίου σήμερα......

Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017

Διαδρομή: Λιανοκλάδι - Τιθορέα (με τα ματιά του οδηγού του τραίνου) ΜΕΡΟΣ 1ο



Η Ευρώπη είναι μία από τις πιο εντυπωσιακές σιδηροδρομικές γραμμές μέσω του ορεινού τμήματος της Κεντρικής Ελλάδας. ....
Ένα αριστούργημα μηχανικής ξεκίνησε πριν από 120+ χρόνια (1890) και ολοκληρώθηκε από τη γαλλική εταιρεία «Batignolles» το 1906.
Το πιο εντυπωσιακό και διάσημο κομμάτι είναι το βουνό Gorgopotamos και η σήραγγα Bralos που περνάει από πολυάριθμα φαράγγια, μεγάλες σήραγγες, βραχώδεις πλαγιές, πέτρινες γέφυρες και οδογέφυρες δομικών χαλύβων. Σε πολλά σημεία, αισθάνεστε σαν να βρίσκεστε στον αέρα παρά σε ένα ταξίδι με σιδηρόδρομο.
Δυστυχώς, αυτή η ομορφιά αναμένεται να κλείσει κάποια στιγμή το 2017. Ένα νέο κατασκευαστικό έργο, το οποίο ξεκίνησε το 1997, πρόκειται να ολοκληρωθεί στα μέσα του 2017.


Το έργο αυτό περιελάμβανε την κατασκευή της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλής ταχύτητας Τιθορέα - Λιανοκλάδι - Δομοκός, η οποία αντικαθιστά το ορεινό τμήμα της υφιστάμενης μονής γραμμής μήκους 122 χλμ., Με νέα σιδηροδρομική γραμμή διπλής ταχύτητας μήκους 106 χλμ.



Καλύτερες στιγμές:

[6:50] ..... Γοργόποταμος Viaduct
[12:10] .... Πέρασμα Τράχηνα
[13:12] .... Γέφυρα καταρράκτη
[14:46] .... Γέφυρα σε 208 χλμ
[15:56] .... Γέφυρες σε 207 - 206 χλμ
[17:40] .... Σταθμός Ασωπού
[18:50] .... Γέφυρα Μαντρίτσα
[20:10] .... Σήραγγα Ασωπού
[20:22] Γέφυρα Ασωπού
[22:30] .... Παπάδια Viaduct
[23:50] .... Σήραγγα του Bralos

1 σχόλιο:

  1. Καταπληκτικά και αψεγάδιαστα όλα τα video της διαδρομής Τιθορέα-Λιανοκλάδι πάνω στους ορεινούς όγκους των 2 Εθνικών Δρυμών Παρνασσού και Οίτης και της Κοιλάδας του Κηφισού ποταμού.{ Στην σύσκεψη με την υπουργό τουρισμού το καλοκαίρι της τα έδωσαν άραγε??}Αλλά θα μου πείτε ποιος να τις τα δώσει? Είναι και αυτό ένα ερώτημα??
    Σκέπτομαι ότι αυτό το μνημείο της φύσης, μοναδικό ίσως στην Ευρώπη και το εντυπωσιακό μηχανικό έργο πρωτοπόρο για την εποχή των προηγούμενων 2 αιώνων, εαν το είχαν κάποια άλλα κράτη, πόσο ψηλά θα το ιεραρχούσαν αξιοποιημένο τουριστικά και με πανάκριβο ατομικό εισιτήριο.{Για του λόγου το αληθές, Οι Ελληνες τουρίστες στο εξωτερικό έχουν ιδία πείρα....}
    Ευτυχώς στην Ελλάδα προς το παρόν που έχει περισωθεί ο οδοντωτός(??) στα Καλάβρυτα μέσω του Βουραικού Φαραγγιού. Για το τραινάκι του Πηλίου καλλίτερα να μην μιλήσουμε.........
    Αλλά η καταγραφείσα στο βιντεο διαδρομή δεν έχει να ζηλέψει τίποτα και σε πολλά σημεία υπερέχει του Οδοντωτού.
    Το ΤΑΙΠΕΔ πως του ξέφυγε αυτό το κομμάτι........ που ευαγγελίζεται αξιοποίηση Δημόσιας περιουσίας.{Ισως ένας Ιδιώτης να το αξιοποιήσει καλλίτερα.Τέτοιο παράδειγμα επιτυχούς εκμετάλλευσης ολίγων μέτρων κάτω απο την γή όμως, είναι το VAGONETTO των Μεταλλείων Βωξιτών}.
    Έγινε ποτέ Εκδήλωση Ενδιαφέροντος θέματος???
    Όπως και να χει πάντως η γραμμή αυτή πρέπει να συντηρείται και για εθνικούς εναλλακτικούς λόγους μεταφοράς αλλά και να χρησιμοποιείται για την εξυπηρέτηση των αποκομένων μεταξύ Τιθορέας-Λιανικλαδίου, τμημάτων πληθυσμού της φθιωτιδοφωκίδας...ανεξάρτητα απο την εμπορική βούληση των Ιταλών Ενοίκων του ΟΣΕ..... ΟΧΙ ομως και της εμπορικής σιδηροδρομικής γραμμής(ευτυχώς)???..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή