Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Κυριακή 28 Απριλίου η Εκκλησία μας τιμά την Κυριακή των Βαΐων. .....

Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ ......Σωτήρη Γαβαλά - ΕΙΜΑΙ ΜΙΚΡΟΥΛΑ ΚΙ ΟΡΦΑΝΗ, (Δίχως καραβοκύρη) - Ιωάννα Γεωργακοπούλο


Γιώργος Βιδάκης

Σαν τη βαρκούλα στο γιαλό
δίχως καραβοκύρη,
με δέρνουν όλοι οι καιροί
και με κτυπάει το κύμα...



Στίχοι - Μουσική : Σωτήρης Γαβαλάς Ερμηνεία : Ιωάννα Γεωργακοπούλου Δίσκος: Columbia DG - 6536 / CG - 2050. Αθήνα 1940 Είμαι μικρούλα κι ορφανή από μάνα μου κι από κύρη Σαν τη βαρκούλα στο γιαλό δίχως καραβοκύρη Με δέρνουν όλοι οι καιροί και με κτυπάει το κύμα Έτσι να βασανίζομαι Χριστέ, δεν είναι κρίμα; Γύρισε, ρίξε μια ματιά κοίτα την κατάντια μου Χριστέ μου `συ λυπήσου με και Παναγιά κυρά μου Καλόγρια θε να γίνω να σώσω την ψυχή μου για να μη βασανίζεται το δόλιο το κορμί μου. Ἀλλὰ τὴν ἑσπέραν ἐκείνην ὁ μοῦτσος, ὑψηλός, δεκαοκταέτης, ἔχων ὅλας τὰς ἀξιώσεις τοῦ ναύτου πλὴν τοῦ μισθοῦ, εἶχεν ἀργοπορήσει εἰς ἓν καπηλεῖον ὀλίγον παράμερον, ἀπὸ τὸν μέσα δρόμον τῆς παραθαλασσίου ἀγορᾶς, παρηγορούμενος καὶ αὐτὸς ὡς ξένος εἰς τὰ ξένα… Ἡ Νοσταλγός (1894) - Ἀλέξανδρος Παπαδιαμάντης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου