Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 29 Μαρτίου σήμερα..... Β Χαιρετισμοί της Παναγίας....

Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου 2017

Απάντηση Νικ. Μολιώτη σε δημοσίευμα


Προς την Εφημερίδα
                                                                      «Η Ώρα της Φωκίδας»
                                                                      e-mail: orafokidas@gmail.com
                                                                                     orafok@yahoo.gr

Κυρία Γιαννούλη,

Στο φύλλο της εφημερίδας σας της 14/9/2017 δημοσιεύσατε το παρακάτω κείμενο που αφορά το πρόσωπό μου:...

«Ξένο σώμα:  Μέλη της Δημοτικής Αρχής Δελφών, αλλά και σύμβουλοι πλειοψηφίας όταν αναφέρονται στον κ. Μολιώτη μιλούν σαν να είναι σύμβουλος σε μια από τις παρατάξεις της μειοψηφίας. Τον νιώθουν ξένο σώμα στην κυριολεξία και δεν έχουν μεγάλο άδικο, αφού μέχρι σήμερα κάνει σκληρή αντιπολίτευση. Κάποιοι μάλιστα πάνε ένα βήμα παραπέρα την κουβέντα και θεωρούν ότι έχει φροντίσει ο ίδιος να τεθεί εκτός πλειοψηφίας»
Για τη δημοσίευση του κειμένου αυτού ενημερώθηκα από φίλους μου. Αν και έχω παύσει από καιρό, για λόγους που γνωρίζετε, να είμαι συνδρομητής ή αναγνώστης της εφημερίδας σας, θεωρώ υποχρέωσή μου να απαντήσω στο ψευδές αυτό κείμενό σας, προκειμένου να ενημερωθεί το αναγνωστικό σας κοινό. Παρακαλώ, όπως επιβάλλουν οι κανόνες δεοντολογίας της δημοσιογραφίας, να δημοσιεύσετε αυτούσια την απάντησή μου.
Με όλα τα μέλη της Δημοτικής Αρχής Δελφών και όλους τους συναδέλφους μου Δημοτικούς Συμβούλους της πλειοψηφίας είχα και διατηρώ άριστες, φιλικές και συναδελφικές σχέσεις. Υπηρετώ τις εξαγγελίες και το πρόγραμμα της Δημοτικής μας Παράταξης, δεν αντιπολιτεύομαι τις πολιτικές της επιλογές και σε κανένα θέμα έως σήμερα δεν έχω ψηφίσει αρνητικά.
Απορώ πώς εσείς, με τόση πείρα στη δημοσιογραφία, υιοθετήσατε πληροφορίες, χωρίς βέβαια να αναφέρεστε συγκεκριμένα σε πρόσωπα και σε θέματα που έχω ασκήσει αντιπολίτευση. Ποια άραγε συγκυρία σας οδήγησε να επιλέξετε τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή για τη δημοσίευση αυτού του κειμένου; Είναι ένα ζητούμενο. Μήπως έχετε παραπλανηθεί; Μήπως διασπείρετε ψευδείς πληροφορίες για να διχάσετε;  Ή μήπως κάποιο πρωινό ήρθε και κάθισε στο παραθύρι σας ένα πουλάκι, σας τραγούδησε αυτά που γράψατε, κι εσείς αδράξατε τη σημαιούλα της ευκαιρίας και τα υιοθετήσατε για να κάνετε το θέλημά του;
Δεν είμαι ούτε νιώθω ξένο σώμα στη Δημοτική μας Παράταξη, της οποίας υπήρξα ιδρυτικό μέλος, ούτε οι συνάδελφοί μου  έχουν εκφράσει κάποιο παράπονο. Ξένο σώμα  είναι οποιοσδήποτε  δεν προσαρμόζεται στην πολιτική, τις αξίες, το ύφος και το ήθος που η Παράταξή μας πρεσβεύει. Ενεργεί, όπως είχε μάθει, με τους τρόπους και τις συνήθειες των προηγούμενων Δημοτικών Αρχών. Καιροσκοπεί και σε κάποια ευκαιρία θα μεταπηδήσει σε καινούργιο μετερίζι.  Ξένο σώμα είναι οποιοσδήποτε θεωρεί την Παράταξή μας όχημα για να ασκήσει προσωπική πολιτική, να αυτοπροβληθεί, να εξυπηρετήσει πιθανόν ιδιοτελείς σκοπούς και να βρει έναν χώρο βιοποριστικής απασχόλησης. Ξένο σώμα είναι με άλλα λόγια οποιοσδήποτε δεν έχει αντιληφθεί για ποιο λόγο ο κόσμος ψήφισε την Παράταξή μας. Μας ψήφισαν για να τον απαλλάξουμε από τις παλαιές συνήθειες που άφησαν ανεξίτηλα σημάδια παρακμής.
Κυρία Γιαννούλη, όπως γνωρίζετε, γιατί γνωριζόμαστε πολλά χρόνια, δεν εισήλθαμε στα αυτοδιοικητικά για να αναδειχτούμε και να αποκτήσουμε κοινωνική αναγνώριση, ούτε για ωφελιμιστικούς σκοπούς, αλλά για να υπηρετήσουμε τον τόπο μας, τους συγχωριανούς μας και τους πολίτες του Δήμου Δελφών με εντιμότητα και δικαιοσύνη..
Ως Δημοτικός Σύμβουλος είμαι ελεύθερος και με παρρησία γνώμης θα κρίνω, με γνώμονα το κοινό συμφέρον, κάθε ενέργεια της Δημοτικής Αρχής. Θα επικροτώ κάθε θετικό και θα είμαι απέναντι σε κάθε έκνομη πράξη οιουδήποτε μέχρι το τέλος της θητείας μας, γιατί έτσι πιστεύω ότι προσφέρω έργο στην Παράταξή μας και στον Δήμο Δελφών.
Χαίρομαι για το όψιμο ενδιαφέρον σας για την πορεία της Δημοτικής μας Παράταξης, για τους δικούς σας φυσικά λόγους, και εύχομαι να διατηρήσετε δίκαια στάση απέναντί της μέχρι τις επόμενες εκλογές.
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία,

Νίκος Μολιώτης    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου