Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου 2017

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ.... Μάνος Χατζιδάκις - Ο ΚΥΡ ΜΙΧΑΛΗΣ -Αρλέτα-Ζωρζ Μουστακί

Γιώργος Βιδάκης

Άσπρισ’ η κούτρα σου Μιχάλη
αλλά μυαλό, δεν λέει να βάλει.
Μωρ’ λένε "όχι" στους πολλούς,
τα βάζουνε με τους τρελούς;.....
Κράτα το στόμα σου κλειστό
κράτα για σε, το σωστό.
Κι άσε με εμένα τον κουτό
κατα πως θέλω να γελώ
το χάλι μου κύριε Μιχάλη μου...


Το τραγούδι γράφτηκε από το Μάνο Χατζιδάκι το 1959, για το ανέβασμα του έργου του Ιάκωβου Καμπανέλλη ''Παραμύθι χωρίς όνομα'' , που ηταν βασισμένο στο ομώνυμο αφήγημα της Πηνελόπης Δέλτα .Το έργο ανεβηκε από το Νεο Θεατρο (= θίασος Βασίλη Διαμαντόπουλου - Μαρίας Αλκαίου) , τον Οκτώβριο του 1959 , σε σκηνοθεσία του Βασιλη Διαμαντόπουλου ,και με σκηνικά - κοστούμια του Γιώργου Βακαλό. 
Ερμηνευοταν απο τον Λάκη Παππά .
Στη συνέχεια ακούστηκε και στην ''Οδός Ονείρων'' (1962) ,ΠΑΛΙ απο τον Λάκη Παππά , και πρωτοηχογραφήθηκε μαζί με τα τραγούδια αυτής της παράστασης .

Από το αρχείο-θησαυρό του Γιώργου Παπαστεφάνου


Στίχοι: Ιάκωβος Καμπανέλλης
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις
Ερμηνεία : Αρλέτα-Ζωρζ Μουστακί

Άσπρισ’ η κούτρα σου Μιχάλη
αλλά μυαλό, αλλά μυαλό
δεν λέει να βάλει.

Μωρ’ λένε "όχι" στους πολλούς,
τα βάζουνε με τους τρελούς
Μιχάλη μου, κύριε Μιχάλη μου;

Κράτα το στόμα σου κλειστό
κράτα για σε, κράτα για σένα
το σωστό.

Κι άσε με εμένα τον κουτό
κατα πως θέλω να γελώ
το χάλι μου κύριε Μιχάλη μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου