Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 29 Μαρτίου σήμερα..... Β Χαιρετισμοί της Παναγίας....

Παρασκευή 4 Αυγούστου 2017

ΕΔΩ ΠΑΠΑΣ.. ΕΚΕΙ ΠΑΠΑΣ...ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΠΑΣ ? Ούτε καν το φαντάζεσθε που τον βρήκαν τον παπά (βίντεο)...


Ε  αυτό  κι  αν  είναι  κουςκούς. Και  όμως  φαίνεται πως  το  'χει  η  μοίρα  μας να  πέφτει   η "κλειδαρότρυπα" πάνω  στα  "χαίρια" κάποιων   ευτυχώς  λίγων  ιερωμένων. Αίσθηση  λοιπόν ...
έχει προκαλέσει η σύλληψη ιερέα , χθες αργά το βράδυ, σε χωριό της Μεσσαράς ...για ναρκωτικά. 
Αποτέλεσμα εικόνας για παπασ  χασισ

Σύμφωνα με πληροφορίες του cretalive .gr , ο 49χρονος ιερέας συνελήφθη καθώς βρέθηκαν στην κατοχή του 95 γραμμάρια κάνναβης αλλά και δύο δενδρύλλια.                                      Αποτέλεσμα εικόνας για παπασ καλιεργουσε  χασισ

Ο ίδιος είπε στους αστυνομικούς πως το καλλιεργούσε για προσωπική του χρήση ενώ το βράδυ του το πέρασε στο Αστυνομικό Τμήμα Μοιρών και αυτή την ώρα οδηγείται στην Εισαγγελία Ηρακλείου.
Άγνωστο ακόμα είναι πώς θα αντιδράσει η Μητρόπολη Γορτύνης και Αρκαδίας όπου υπάγεται ο ιερέας καθώς η είδηση έχει προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση και στο χώρο της εκκλησίας.

                                                Ενσωματωμένη εικόνα
                    

ΑΥΤΑ ΑΚΟΥΕΙ  ΚΙ  Η  ΜΑΡΙΩ ΚΑΙ  ΤΟ....ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ !

Τριγύρω μες την εκκλησιά
το θυμιατό να καίει
αμάν
και ένας διάκος στη γωνιά
και ο παπάς να λέει
αμάν

Και τι έλεγε Μαριώ μου ο διάκος στον παπά;
Νάκο μου, άκου ν’ακούσεις και τσιλιάρισε να δείς

Χασίσι ήπιε κι ο θεός
και έκανε την πλάση
και το’δωσε
στον άνθρωπο ντερβίση μου
κι αυτός να μαστουριάσει

(δως της
μαχαιριές κι εγώ γιατρός της
αλα τ’ αλάνια)

Μαυράκι μπρουσαλιώτικο
Πέρσικο τουμπεκάκι
κι απο καρύδια οι φωτιές
αλάνι μου
ο ναργιλές να κάψει

Σαν μαστουριάσω μάγκες μου
μου φεύγουν οι σκοτούρες
και οι πενιές
του λουλαδιού
αλάνι μου
γλυκαίνουν τις μαστούρες

και οι πενιές
του λουλαδιού
ντερβίση μου

γλυκαίνουν τις μαστούρες

                                              Ενσωματωμένη εικόνα

ΜΕΡΑΚΛΩΘΗΚΕ  ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΗ ΜΑΡΙΩ   ΕΝΑΣ  ΑΛΛΟΣ  ΙΕΡΕΑΣ ΚΑΙ  ΤΟΥ 'ΔΩΣΕ  ΝΑ  ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ....


ΑΛΛΑ  ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ  Ο  ΓΙΩΡΓΟΣ  ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ  ....ΠΑΕΙ  ...ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΕ !



Άντε στου παράδεισου την πόρτα
κάποιος φύτεψε δυο χόρτα
Άντε στου παράδεισου την πόρτα
κάποιος φύτεψε δυο χόρτα
Κι όσο πάνε και φουντώνουν
κι οι αγγέλοι ξεφαντώνουν
κι όσο πάνε και φουντώνουν 
κι οι αγγέλοι ξεφαντώνουν

Κρύβει ο άγιος τα κλειδιά του
καθώς βλέπει τα παιδιά του 
να αφήνουν τα βαγγέλια
και να αρχίζουν τσιφτετέλια

Άντε στου παράδεισου την πόρτα
μεγαλώσανε τα χόρτα
Άντε στου παράδεισου την πόρτα
μεγαλώσανε τα χόρτα
Και έβγαλαν μικρά λουλούδια
που κολάζουν τα αγγελούδια
και έβγαλαν μικρά λουλούδια
που κολάζουν τα αγγελούδια

ΚΟΥΣΚΟΥΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου