Γιάννης Πάλλας
Από τότε που άρχισε να εκτελείται το έργο του ΟΣΕ για την νέα γραμμή Κ.ΤΙΘΟΡΕΑ-ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ έπρεπε οι Δήμοι της περιοχής μας .....
να προχωρήσουν σε σχεδιασμό για την λύση του προβλήματος με δεδομένο και το γεγονός ότι δεν υπάρχει εξυπηρετηση της περιοχής με τα ΚΤΕΛ για Αθήνα...
Για μια ακόμη φορά τρέχουμε την τελευταία στιγμή και μάλιστα σε μιά χρονική στιγμή που αλλάζει το ιδιοκτησιακό καθεστώς του ΟΣΕ και κανείς δεν θα μας δώσει λύσεις....
Εκείνο που οφείλουν να κάνουν οι εμπλεκόμενοι Δήμοι (Δελφων, Αμφικλείας και Λαμιέων) είναι να εξετασουν ολα τα σενάρια κατά προτεραιότητακαι να είναι έτοιμοι με λύσεις και προτάσεις επ οφελεία της τοπικής κοινωνίας.
Συγκεκριμένα :
1. Εξάντηση της διεκδίκησης παραμονής της γραμμής με την ολοκλήρωση των έργων της νέας γραμμής. (διερευνηση προθεσεων νέας διοίκησης-επιχειρηματολογια ουσιαστική της σημασίας παραμονής),
2. Εκπόνηση μελέτης κόστους της Γραμμής και αξιολόγηση της δυνατότητας οι Δήμοι να αναλάβουν το κόστος είτε μόνοι τους είτε με προγραμματική σύμβαση με τον ΟΣΕ ή την νέα Διοίκηση
3. Εκπόνηση μελέτης κόστους της μεταφοράς των επιβατών με αστικά λεωφορεία ή λεωφορεία του ΟΣΕ από τα χωριά δύο φορές την μέρα εως Κ.Τιθορέα. Είτε αναλαμβάνουν το κόστος μόνοι τους οι ΔήΜΟΙ είτε προχωρουν ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΉ ΣΎΜΒΑΣΗ με τον ΟΣΕ είτε αν το κόστος είναι μεγάλο με συμμετοχή και των επιβατών με εισητήριο.
ΠΑΝΩ Σ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΡΙΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΤΩΡΑ....Η ΜΑΛΛΟΝ ΧΘΕΣ...ΧΡΟΝΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ....ΟΥΤΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ !!!!
να προχωρήσουν σε σχεδιασμό για την λύση του προβλήματος με δεδομένο και το γεγονός ότι δεν υπάρχει εξυπηρετηση της περιοχής με τα ΚΤΕΛ για Αθήνα...
Για μια ακόμη φορά τρέχουμε την τελευταία στιγμή και μάλιστα σε μιά χρονική στιγμή που αλλάζει το ιδιοκτησιακό καθεστώς του ΟΣΕ και κανείς δεν θα μας δώσει λύσεις....
Εκείνο που οφείλουν να κάνουν οι εμπλεκόμενοι Δήμοι (Δελφων, Αμφικλείας και Λαμιέων) είναι να εξετασουν ολα τα σενάρια κατά προτεραιότητακαι να είναι έτοιμοι με λύσεις και προτάσεις επ οφελεία της τοπικής κοινωνίας.
Συγκεκριμένα :
1. Εξάντηση της διεκδίκησης παραμονής της γραμμής με την ολοκλήρωση των έργων της νέας γραμμής. (διερευνηση προθεσεων νέας διοίκησης-επιχειρηματολογια ουσιαστική της σημασίας παραμονής),
2. Εκπόνηση μελέτης κόστους της Γραμμής και αξιολόγηση της δυνατότητας οι Δήμοι να αναλάβουν το κόστος είτε μόνοι τους είτε με προγραμματική σύμβαση με τον ΟΣΕ ή την νέα Διοίκηση
3. Εκπόνηση μελέτης κόστους της μεταφοράς των επιβατών με αστικά λεωφορεία ή λεωφορεία του ΟΣΕ από τα χωριά δύο φορές την μέρα εως Κ.Τιθορέα. Είτε αναλαμβάνουν το κόστος μόνοι τους οι ΔήΜΟΙ είτε προχωρουν ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΉ ΣΎΜΒΑΣΗ με τον ΟΣΕ είτε αν το κόστος είναι μεγάλο με συμμετοχή και των επιβατών με εισητήριο.
ΠΑΝΩ Σ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΡΙΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΤΩΡΑ....Η ΜΑΛΛΟΝ ΧΘΕΣ...ΧΡΟΝΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ....ΟΥΤΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ !!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.