Εκ μέρους των εισηγητών στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας Β΄ Λυκείου και της διεύθυνσης του 11ου ΓΕΛ Ηρακλείου, υποχρεώνομαι να απαντήσω στο δημοσίευμά σας με το οποίο κρίνετε το θέμα που τέθηκε στο σχολείο μας στις φετινές προαγωγικές εξετάσεις, χωρίς προφανώς να γνωρίζετε τη διατύπωσή του.....
Σας ενημερώνω καταρχάς ότι το διασκευασμένο κείμενο που τέθηκε προς διαπραγμάτευση είναι της Α. Νίνη με τίτλο: «Όσα μου έμαθε το Survivorγια τη ζωή (και τον καπιταλισμό)». Ότι στην παραγωγή λόγου οι μαθητές κλήθηκαν να γράψουν, με αφορμή το Survivor, ένα άρθρο για τα αποτελέσματα των ψυχαγωγικών και ενημερωτικών προϊόντων των ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης στην πνευματική ανάπτυξη των νέων και να διατυπώσουν τις προτάσεις τους για το πώς πρέπει οι νέοι να αντιμετωπίζουν τα προϊόντα αυτά. Επομένως, τα θέματά μας είναι απολύτως συνεπή τόσο όσον αφορά στη στοχοθεσία του μαθήματος της νεοελληνικής γλώσσας γενικά, αλλά και στην ύλη της Β΄ τάξης ειδικά, όπου υπάρχει αντίστοιχο θέμα για τα ριάλιτι στο σχολικό βιβλίο.
Στο σχολείο μας προσπαθούμε κάθε χρόνο να είναι τα θέματά μας παρμένα από την επικαιρότητα. Όπως βάλαμε θέματα για τους πρόσφυγες τα προηγούμενα χρόνια, όταν τα παιδιά πνίγονταν στο Αιγαίο και δεν μπορούσαμε να τα αγνοήσουμε, με κείμενα της Γιάννας Κούρτοβικ και της NavyPillay, από την Ύπατη Αρμοστεία, έτσι και φέτος θελήσαμε να προβληματίσουμε τους μαθητές μας για την εκ νέου εξάπλωση του φαινομένου των ριάλιτι.
Σας ενημερώνω επίσης ότι κανένας μαθητής μας και κανένας γονιός δεν εξέφρασε παράπονο ή διαμαρτυρία για το εν λόγω θέμα ούτε στους εισηγητές ούτε στη διεύθυνση του σχολείου, ως θα όφειλε, αν πραγματικά διαφωνούσε με το περιεχόμενο ή τη διατύπωση των θεμάτων, αντί να αποταθεί στον τύπο. Εκτός εάν οι «γονείς που εξέφρασαν την έντονη αγανάκτησή τους» αποτελούν συνδικαλιστική ομάδα που δεν κατονομάζεται στο δημοσίευμά σας, και, αν την κατονομάζατε, θα απαντούσαμε αναλόγως. Σας πληροφορώ ακόμη πως για τις διδακτικές μας μεθόδους, για τις σχολικές μας εκδηλώσεις και για τα θέματα στις ενδοσχολικές εξετάσεις μας υπεύθυνοι είμαστε εμείς και υπόλογοι στους προϊσταμένους μας και όχι στα μέσα ενημέρωσης.
Τέλος αναφορικά με το ερώτημα που τίθεται στο τέλος της δημοσίευσης (με κάκιστη σύνταξη) για το πού πήγαν οι πνευματικοί άνθρωποι και το οποίο δεν είναι σαφές αν διατυπώνεται από τους γονείς ή από τον συντάκτη σας, την απάντηση την δίνετε μόνοι σας: Εσείς, τα ιδιωτικά ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, τους έχετε κρύψει. Και μάλιστα επιτίθεσθε με ανυπόστατες κατηγορίες στο δημόσιο σχολειό και στους λειτουργούς του, μόνο και μόνο για να εξασφαλίσετε λίγη επισκεψιμότητα, για λίγα «κλικ». Όμως, οι μαθητές μας και οι οικογένειές τους μας γνωρίζουν.
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ ΤΟ ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΣ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλος αναφορικά με το ερώτημα που τίθεται στο τέλος της δημοσίευσης (με κάκιστη σύνταξη) για το πού πήγαν οι πνευματικοί άνθρωποι και το οποίο δεν είναι σαφές αν διατυπώνεται από τους γονείς ή από τον συντάκτη σας, την απάντηση την δίνετε μόνοι σας:
ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΠΕΙΡΑΞΑΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ Η ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΟΥ ......
Με την Ελλάδα να ταλανίζεται από καθημερινά μικρά και μεγάλα προβλήματα, δυστυχώς το φαινόμενο Survivor εκτρέφεται από την αδυναμία της ελληνικής κοινωνίας να ανταποκριθεί σε αυτές τις δυσκολίες να επιλέξει άλλο πρόγραμμα στην φτωχή από όραμα, πρόγραμμα, ψυχαγωγία, ντοκιμαντέρ της ελληνικής τηλεόρασης.
Τηλεόραση με τις επαναλήψεις των σήριαλ και τους υπουργούς να τους απασχολούν πότε θα μιλήσουν στη βουλή για να μην πέσουν πάνω στο συγκεκριμμένο reality οδήγησαν και τους καθηγητές που και οι ίδιοι μπορεί να το παρακολουθούν να επιλέξουν το σχολιασμό για το "χάζεμα" της ζωής των άλλων.
Και λέμε εμείς.....Βρε μπάς και ξεκίνησε η μεταρύθμιση ?
Δηλαδή η "ανταμοιβή" της επίσημης Παιδείας σε όποιον μαθητή αρνείται να παρακολουθήσει τηλεσκουπίδια (και άρα δεν θα μπορεί να γράψει για το συγκεκριμένο θέμα) θα είναι... μηδενισμός;