Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Τρίτη 16 Απριλίου 2024 σήμερα...Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 92 ετών η Αικατερίνη Νικ. Φούρλα, εχθές το βράδυ......

Δευτέρα 1 Μαΐου 2017

Λαμπερή παρουσία του παιδικού χορευτικού του Λαογραφικού Συλλόγο Πολυδρόσου στην Κίρρα


Με μεγάλη επιτυχία διοργανώθηκαν οι εκδηλώσεις για την παγκόσμια ημέρα χορού στην Κίρρα 
Χορευτικά  συγκροτήματα πολιτιστικών συλλόγων από τα χωριά της Φωκίδας ....έδωσαν τον καλλίτερο εαυτό τους.
Λαμπερή παρουσία και του  δικού μας παιδικού χορευτικού του Λαογραφικού με άψογη εκτέλεση του προγράμματος 
Συγχαρητήρια στα παιδιά μας και του χρόνου.
Ν.Σ




 

1 σχόλιο:

  1. Αγαπητά μου παιδιά , μικρά Σουβαλιωτόπουλα ,
    για κάποιους λόγους που εσείς μπορεί να μη τους γνωρίζετε και να μη τους κατανοείτε (αφού στους περισσότερους από εσάς είμαι άγνωστος) , θέλω αφού σας ΣΥΓΧΑΡΩ και σας ευχαριστήσω και εγώ ως Σουβαλιώτης από τα βάθη της καρδιάς μου να σας πώ ότι με συγκινήσατε ιδιαίτερα όχι μόνο για τη συμμετοχή σας σε αυτή την εκδήλωση αλλά και γιατί συνεχίζετε να αγαπάτε και να συμμετέχετε στα χορευτικά του Λαογραφικού-Ιστορικού Συλλόγου του χωριού μας.
    Επιτρέψτε μου λοιπόν εκτός από τους γονείς σας , τη δασκάλα σας στο χορό , τον Πρόεδρο και τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου μας να χαίρομαι και εγώ και να είμαι το ίδιο υπερήφανος για εσάς .
    Και πάλι μπράβο σας και πολλά συγχαρητήρια .

    Ζέφη , συγχαρητήρια και ευχαριστίες και σε εσένα για την προσφορά σου στα χορευτικά αυτού του Συλλόγου .


    Αλέκος Ι.Βαλάσκας

    ΑπάντησηΔιαγραφή