Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. " Μα εγώ ζητούσα έναν, / τον Απρίλη μου τον ψεύτη.....

 .....και τα λόγια που με δέναν, / της καρδούλας μου τον κλέφτη".

Καλημέρα  σε  όλες  και  όλους  από εμάς με  το όμορφο  "Βάλς  του  Απρίλη" της  Σοφίας  Καραχάλιου και  της  Φωτεινής  Βελεσιώτου......
Στίχοι . Σοφία Καραχάλιου
Μουσική .  Λάζαρος Σαμαράς
Τραγούδι. Φωτεινή Βελεσιώτου


Αγκαλιές ήρθαν σαν μήνες,
άλλες για να με ζεστάνουν
κι άλλες ήρθαν σαν τον Μάρτη,
άνω - κάτω να με κάνουν.

Άνθρωποι, κορμιά σαν δέντρα,

είχαν μέσα μου ριζώσει,
άλλοι είχανε ανθίσει,
άλλοι είχαν μαραζώσει.

Μα εγώ ζητούσα έναν,
τον Απρίλη μου τον ψεύτη
και τα λόγια που με δέναν,
της καρδούλας μου τον κλέφτη.

Άλλοι μέσα στο Δεκέμβρη
μου ζητούσανε να γιάνω,
τις ψυχές τις παγωμένες
κι έτσι μόνιμα να χάνω.

Τα λουλούδια που μυρίζουν
άλλοι για να με γλυκάνουν,
στου Ιούλη τα νυχτέρια,
τα φεγγάρια μου να φτάνουν.

Μα εγώ ζητούσα έναν
τον Απρίλη μου τον ψεύτη
και τα λόγια που με δέναν,
της καρδούλας μου τον κλέφτη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου