Στις 31 Μαρτίου αναμένεται να πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια του έργου των σηράγγων στα Τέμπη, που θα αλλάξει ριζικά τα δεδομένα όσον αφορά στην κίνηση οχημάτων στην περιοχή......
Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του onlarissa.gr, το έργο βρίσκεται στο στάδιο των τελικών δοκιμών στα συστήματα αερισμού, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, οι σήραγγες θα παραδοθούν στην κυκλοφορία στις 3 Απριλίου, με τις δοκιμές να συνεχίζονται μέχρι τότε. Σημειώνεται πως, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Υποδομών που επικαλείται το ypodomes.com, έχει «κλειδώσει» η λειτουργία του τμήματος Ευαγγελισμός-Σκοτίνα, μέχρι τις 31 Μαρτίου, ενώ έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για την παράδοση του τμήματος που περιλαμβάνει την μεγάλη σήραγγα των Τεμπών μήκους 6χλμ αλλά και τις άλλες 2 (μία στα Τέμπη και μία στον Πλαταμώνα). Με το έργο, εκτιμάται πως θα υπάρξει μείωση κατά 50% του χρόνου μετακίνησης στο τμήμα Ευαγγελισμός - Σκοτίνα
Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα του Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου, η συνολική πρόοδος των εργασιών τον Ιανουάριο του 2017 ήταν στο 95,5% (στο 98% στα τέλη του Φεβρουαρίου, σύμφωνα με δημοσίευμα της «Καθημερινής»).
Η Σήραγγα Τεμπών είναι η μεγαλύτερη οδική σήραγγα της Ελλάδας και των Βαλκανίων, με μήκος 6 χλμ. Συνολικά, η κατασκευή του νέου τμήματος του αυτοκινητόδρομου περιλαμβάνει δύο δίδυμες σήραγγες στα Τέμπη μήκους 2 και 6 χιλιομέτρων και μία δίδυμη σήραγγα στον Πλαταμώνα μήκους 2,7 χιλιομέτρων, καθώς και 14 χιλιόμετρα ανοιχτής οδοποιίας, 17 χλμ. δευτερεύουσες οδούς και οδούς εξυπηρέτησης, 22 γέφυρες και τεχνικά, 5 νέους ανισόπεδους κόμβους, κτίρια εξυπηρέτησης σηράγγων, κ.α. Επιπλέον, κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου θα κατασκευαστούν και θα λειτουργήσουν 5 νέοι Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ανά κατεύθυνση.
«Στόχος του Έργου είναι να μετατρέψει το τελευταίο, πραγματικά επικίνδυνο και νευραλγικό σημείο της οδικής σύνδεσης Αθήνας - Θεσσαλονίκης, σε ασφαλή αυτοκινητόδρομο» αναφέρεται στην ιστοσελίδα του Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου.
huffingtonpost.gr
Καλα όλα αυτά ΤΑ ΈΡΓΑ που αφωρούν το κεντρικό δίκτυο αλλα δεν υπάρχει ακόμη ασφαλής και γρήγορος δρόμος που να ενώνει την ανατολική και δυτική Ελλάδα όπως πχ είναι ο πρώτος Εθνικός δρόμος απο ίδρυσης Ελληνικού Κράτους, δηλαδή ΠΆΤΡΑ-ΙΤΕΑ -ΑΜΦΙΣΣΑ-ΛΑΜΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΝΑ ΕΡΓΟ ΑΜΕΣΗΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ......
1-2 Σύραγγες στα στενα της Βάριανης θα μπορΟύσαν σε πρώτη φάση να ενώσουν τον κάμπο της Αμφισσας με την Κοιλάδα του Κηφισσού να βγάλουν απο την ασφυξία την δυσπρόσιτη Φωκίδα και να κουμπώσουν στην καρδιά της Ελλάδας την Νέα Ιονια Οδό με την Κεντρική Οδό Αθήνα-Θεσσαλονίκη.ΤΟ εργο αυτό ειναι παιχνιδάκι με τα σύγχρονα μηχανήματα όπως αυτά που κατασκευάσθηκαν οι σύραγγες και κοιλαδογέφυρες Τεμπών, Εγνατίας, Ιονίας Οδού κλπ.
Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΕ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ,
ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΆΔΕΣ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ έχουν κάνει κάτι για αυτό.....Η περιφερεια Στερεάς μήπως????....
ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΛΩΡΙΔΑ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ(ΛΕΑ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΤΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΕΡΟ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΡΑΓΓΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΛΩΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ Η ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΣΥΡΑΓΓΕΣ ΠΟΛΛΩΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ.
ΤΟ ΕΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΥΡΑΓΓΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΙΛΛΙΓΙΩΔΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΥΡΑΓΓΑ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΝΕΑΡΟΥΣ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 150 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ(?)- ΜΕ ΟΡΙΟ ΤΑ 100, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΟΥΝ ΙΔΑΙΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΟΤΙ ΣΥΜΒΕΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΟΛΕΘΡΙΑ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΣ ΟΣΟ και ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΑΘΩΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ........