Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Τετάρτη 10 Αυγούστου 2016

Ο τ. Πρόεδρος του Λαογραφικού – Ιστορικού Συλλόγου Πολυδρόσου κ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Ι. ΒΑΛΑΣΚΑΣ απαντά σε ανάρτηση – επιστολή του Προέδρου της Κοινότητας κ. ΑΡΓΥΡΗ ΜΟΥΛΑΡΑ .

Αγαπητέ διαχειριστά , 
     Η αδυναμία πρόσβασής μου στο διαδίκτυο , λόγω ολιγοήμερης απουσίας μου από την έδρα μου , δεν μου επέτρεψε να τοποθετηθώ έγκαιρα επί των αναφερομένων από τον Πρόεδρο της Τοπικής μας Κοινότητος κ. Αργύρη Μουλαρά σε ανάρτησή σας της 6ης τρέχοντος μηνός σχετικά με το ωράριο χρήσης & λειτουργίας μουσικής σε καταστήματα BAR- CAFÉ του χωριού μας .......
Και δεν θα είχα λόγους βέβαια να τοποθετηθώ επί του σχετικού ζητήματος εάν ο αγαπητός κ. Μουλαράς στο Τηλεγραφικού τύπου ασυνάρτητο & κακοσυνταγμένο Ενημερωτικό του Δελτίο – Ανακοινωθέν προς τους συγχωριανούς μας δεν αναφερόταν  με αιτιάσεις και αιχμές προς το πρόσωπό μου. 
Με την πεποίθηση λοιπόν ότι ο υπογράφων εκείνη την επιστολή – ενημερωτικό δελτίο , Πρόεδρος της Κοινότητος μας , είναι και ο συντάξας το κείμενο αυτής , θέλω να τον συγχαρώ για την ευθιξία που έδειξε μετά το  σάλο που ξέσπασε για το συγκεκριμένο ζήτημα ( παράταση ωραρίου χρήσης μουσικής σε καταστήματα café-bar) αλλά και για την ευαισθησία του να ενημερώσει τους συγχωριανούς μας για τα κατά νόμον προβλεπόμενα για το ζήτημα αυτό.
Όμως προσωπικά χαρακτηρίζω τόσο την εισήγηση του κ.Προέδρου ,την απόφαση του Τ.Σ. όσο και την σύγκλιση ,συνεδρίαση και απόφαση της “Επιτροπής Ποιότητας Ζωής” του Δήμου για το συγκεκριμένο θέμα τουλάχιστον ατυχείς ενέργειες ενέχουσες πολιτικάντικο χαρακτήρα και παρέχουσες εκδούλευση ( δηλ. κατά το κοινώς λεγόμενο  “για τα μάτια του κόσμου” ή “σε δλειά να βρισκόμαστε”) .
Τούτο άλλωστε προκύπτει αβιάστως και από τα υπό του κ. Προέδρου αναφερόμενα σε εκείνη την ενημερωτική του , υποτίθεται, ανάρτηση.
 Αφού λοιπόν ο νόμος και οι διατάξεις που προβλέπονται , επί του συγκεκριμένου ζητήματος , ισχύουν και πρέπει να εφαρμόζονται από όλα τα καταστήματα του είδους σε γειτονικά χωριά , στην ευρύτερη περιοχή μας αλλά και σε όλη την επικράτεια με σχετικές ενίοτε προϋποθέσεις , ποιος ο λόγος να λαμβάνονται από την εκάστοτε Διοίκηση αποφάσεις αφορούσες μεμονομένες περιπτώσεις? 
Και εδώ προκύπτει το μέγα ερώτημα.
Εάν ένας πολίτης , ο όποιος πολίτης αυτού του χωριού αισθανθεί ότι θίγεται ή  διακυβεύεται η ποιότητα ζωής του από λάθη ή παραλήψεις της Διοίκησης και προσφεύγει δι’ αναφοράς του σε αυτήν θα συνεδριάζει η αρμόδια Επιτροπή του Δήμου και θα αποφασίζει κάθε φορά κατά περίπτωση και μεμονομένα ? 
Τέτοιες δε περιπτώσεις μπορεί να είναι : 
– η καθυστέρηση αποκομιδής  σκουπιδιών
– οι ακάθαρτοι , άπλυτοι και βρωμεροί κάδοι απορριμμάτων
– η ηχορύπανση σε ώρες κοινής ησυχίας
– οι κατεστραμμένες παιδικές χαρές κούνιες και οι χώροι αθλοπαιδιών των  σχολικών  μονάδων
- τα φραγμένα με φερτά υλικά φρεάτια κα σχάρες ομβρίων υδάτων 
– οι κατεστραμμένοι ή καλυμμένοι με ξερόχορτα δημοτικοί και δημόσιοι δρόμοι και κοινόχρηστοι χώροι και ούκ έστιν αριθμός πολλών ακόμη περιπτώσεων .
Ας μη στρουθοκαμηλίζουμε λοιπόν και ας μην κάνουμε ότι δείχνουμε ενδιαφέρον κάνοντας φθηνή πολιτική μόνο και μόνο για να δικαιολογούμε τη θέση μας και να δηλώνουμε την παρουσία μας .
Και βέβαια αυτό που ακόμη προκύπτει από την ενημέρωση που επιχείρησε να παράσχει προς τους συγχωριανούς μας ο Πρόεδρος της Κοινότητος μας δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια απλουστευμένη ερμηνεία της απόφασης της “Eπιτροπής Ποιότητας Ζωής “ του Δήμου που στην ουσία τι μας λέγει ? τα κατά νόμον προβλεπόμενα . 
 Δηλ. “ Πάν νόμιμον και ηθικόν εστί “ !  
…ρε κάτι μου θυμίζει αυτό .
Αγαπητέ polydrosoparnasse  
    Πραγματικά και χάριν της σύμπνοιας της καλλιέργειας πνεύματος συναίνεσης , συνεργασίας και χάριν της ενότητος που έχει ανάγκη το χωριό μας , έννοιες στις οποίες πιστεύω και για τις οποίες αγωνίσθηκα και θα αγωνίζομαι πάντα, δεν θα έμπαινα στη διαδικασία να απαντήσω ακόμη και στα επί προσωπικού αναφερόμενα από τον κ.Πρόεδρό μας εάν δεν χρησιμοποιούσε την με ειρωνικό τρόπο ερώτησή του και μάλιστα στον ενικό με τη φράση : To κατάλαβες κύριε Αλέκο ?  “ παραπέμποντας ίσως στο παλαιάς διαφημίσεως  “ τ’άκουσες Αλέκο ? “ .                                                                                  
     Θα μπορούσα να απαντήσω και εγώ λοιπόν στον κ. Πρόεδρο με το ειρωνικό και απαξιωτικό : “ το παιδί μίλησε …”  χωρίς να προσθέσω τι περισσότερον . Όμως επειδή η όποια λακωνική μου απάντηση ή σιωπή μου μπορεί να εκληφθεί ως αδυναμία μου ή υπεκφυγή μου να αναφερθώ στα υπό του ερωτήματος του υπονοούμενα θα του απαντήσω με ένα κύριο ερώτημα και τα σχετικά υποερωτήματα . 
Tί να καταλάβω Αργύρη μ ? ” 
το ότι στην κατάσταση που έχει περιέλθει το χωριό μας την ευθύνη φέρει η γενιά των 70ρηδων όπως λές ( δηλ . η θεωρία της καμένης γής ) και η οποία καλλιέργησε τη ζήλεια , το μίσος και την εμπάθεια , παθογένειες που κληροδότησε σε εσάς τους νεώτερους και γι’αυτό θα πρέπει να ντρέπεται ?       και κάνεις αυτή την υπενθύμιση σε εμένα , γιατί Αργύρη ?       Δεν αισθάνομαι την ανάγκη προσωπικά να απολογηθώ έστω και αν είχες δίκιο στην άποψή σου αυτή .
  Και τούτο γιατί : 
1ον μου λείπουν 4-5 χρόνια ακόμη για τα εβδομήντα 
2ον γιατί από την ηλικία των 18 χρόνων μου και μέχρι τα 55 μου χρόνια , οπότε και αποστρατεύθηκα ουδεμία ανάμειξη ή ενασχόληση είχα με τα κοινά του χωριού μας αφού άλλωστε κάτι τέτοιο το απαγόρευε η ιδιότητά μου ( δεν επιτρεπόταν βλέπεις τότε ο συνδικαλισμός και η ανάμειξη στην πολιτική των στελεχών των Ε.Δ. & Σ.Α.)  
3ον από τότε που οι συνθήκες ( υπηρεσιακές , οικογενειακές , προσωπικές ) μου το επέτρεψαν και αποφάσισα να προσφέρω ό τι κατά τη γνώμη μου μπορούσα για το καλό του χωριού μου το έπραξα μη φειδόμενος χρόνου και κόπου, αλλά  και οικονομικού , ψυχικού και οικογενειακού κόστους δεδομένου του ότι δεν ήμουν μόνιμα εγκατεστημένος στο χωριό μας αναγκαζόμενος να πηγαινοέρχομαι Λάρισα – Σουβάλα δύο φορές το μήνα επί έξη χρόνια και όλα αυτά χωρίς ιδιοτέλεια , προσωπικά οφέλη , ανταλλάγματα και οφίτσια . 
4ον  στα λίγα αυτά χρόνια που δραστηριοποιήθηκα στα πολιτισμικά και πολιτιστικά δρώμενα του τόπου μας μέριμνά μου και στόχος μου ήταν η αναβάθμιση του πολιτιστικού επιπέδου του χωριού μας , η υπεράσπιση των συμφερόντων του και κυρίως η προσπάθεια μου για άμβλυνση των αντιθέσεων και αντιπαλοτήτων μεταξύ των συγχωριανών μας και η δημιουργία συνθηκών σύμπνοιας , ομόνοιας, συνεννόησης και από κοινού δράσης όλων για το κοινό συμφέρον . 
Και είμαι ευτυχής που πλείστοι όσοι σώφρονες και νουνεχείς “παροικούντες τη Ιερουσαλήμ” συγχωριανοί μας γνωρίζουν και αναγνωρίζουν την ελαχίστη αυτή προσφορά μου στο χωριό μας . 
Προς άλλους λοιπόν τα βέλη αγαπητέ Πρόεδρε , περί συντήρησης και διασποράς διχόνοιας και όχι προς εμέ γιατί τα δικά μου κίνητρα για την όποια προσφορά μου στο χωριό μας δεν ήταν ποτέ ιδιοτελή , υστερόβουλα, καθοδηγούμενα από συμφέροντα και κυρίως δεν υπαγορεύονταν από κομματικά κριτήρια  και δια τούτο όποτε χρειάσθηκε συγκρούσθηκα με κομματικούς εγκάθετους και παραγοντίσκους γενόμενος σε πολλές περιπτώσεις και δυσάρεστος .
Αλλά αγαπητέ Πρόεδρε , επίτρεψέ μου ένα τελευταίο ερώτημα . Αν οι γενιές των 60ρδων & 70ρηδων έκαναν λάθη που κόστισαν και κοστίζουν ακόμη και σήμερα στο χωριό μας και στη δικιά σας γενιά , εσείς οι νεώτεροι που δραστηριοποιήστε και ενασχολείστε σήμερα , καθ’ οιονδήποτε τρόπο , με τα κοινά ( αυτοδιοίκηση , Σύλλογοι , άλλοι φορείς και δράσεις ) τι κάνετε για να αλλάξετε τα κακά κληρονομηθέντα ? ποιες είναι οι μεταξύ σας σχέσεις ?  ποιά η οργάνωση και συμμετοχή σας σε κοινές δράσεις ? 
Για παράδειγμα : 
- ποιο είναι και ποια η δράση του Τοπικού Συμβουλίου Νέων του χωριού μας σήμερα ? 
-  που είναι οι εθελοντικές ομάδες πυρασφάλειας ?
– πού είναι  οι νέοι και οι νέες των χορευτικών τμημάτων του Λαογραφικού ?
και ακόμη κ. Πρόεδρε, μήπως γνωρίζεις πόσοι νέοι του χωριού μας πλαισιώνουν τις όποιες πολιτιστικές  δραστηριότητες (καλλιτεχνικές , εικαστικές , φιλολογικές, πνευματικές ) που διοργανώνονται είτε από τους Συλλόγους του χωριού μας είτε από άλλους φορείς ή ιδιώτες ? για παράδειγμα πόσοι νέοι Σουβαλιώτες βρέθηκαν  στις  εκδηλώσεις που διοργάνωσε τελευταία ο Σύλλογος Γυναικών στην Αλεγούσα και στη Θεατρική παράσταση στις 6/8 ? πόσοι επισκέφτηκαν την Έκθεση των Σκίτσων του κ . Κεφαλούδη στη Βιβλιοθήκη στις 6 & 7 /8 που επιμελήθηκε ο Λαογραφικός Σύλλογος ? πόσοι βρέθηκαν στην Λιλαία στις 6/8 στην παρουσίαση του βιβλίου «ΛΙΛΑΙΟΘΕΝ» του συγχωριανού μας Δημ. Κατοίκου ? αλλά ίσως περιμένουν να κατακλίσουν με την παρουσία τους το χώρο που θα παρουσιασθεί το ερχόμενο Σάββατο 13/8 το βιβλίο του κ. Δημ . Φαφούτη που αναφέρεται στη φιλία του μακαριστού συγχωριανού μας λογοτέχνη Γιάννη Μαρρέ με τον μακαριστό Λάκωνα ποιητή Νικηφόρο Βρεττάκο .
     Για όλα αυτά που δεν κάνουν οι νέοι του χωριού μας σήμερα φταίνε οι γενιές των 60ρηδων και των 70ρηδων κ. Πρόεδρε ?
    Αν έτσι πιστεύετε , τότε εσείς και τα άλλα μέλη του Τ.Σ. που εκπροσωπείτε και θεσμικά τις νεώτερες γενιές τι κάνετε με ποιο τρόπο και ποια παραδείγματα τους οργανώνετε, τους καθοδηγείτε και τους παροτρύνεται να αλλάξουν τη μοίρα τους ???
       Γι’ αυτό αγαπητέ μου κύριε Πρόεδρε , κουμπάρε μου & γείτονα Αργύρη, θα σε προέτρεπα πριν ευκόλως κρίνεις ή κατακρίνεις κάποιον ή κάποιους άλλους καλόν θα είναι να θυμάσαι το του αρχαίου σοφού μας ρητό : “ Κρείτον το σιγάν του λαλείν ”.   
      
Χρήστο , Αργύρη
    Εύχομαι σε εσάς τις οικογένειές σας και σε όλους τους συγχωριανούς μας  Καλή Παναγιά .
    
    Υ.Γ.
    Αργύρη ,

       Φρόνιμο θεωρώ ότι θα είναι , εκ μέρους σου , να μην μπείς στη διαδικασία οποιασδήποτε απάντησης στα παραπάνω γιατί θα έχουμε την ευκαιρία να συζητήσουμε όποιες τυχόν απορίες σου και διαφορετικές απόψεις σου δια ζώσης στη Γενική Συνέλευση του Λαογραφικού Συλλόγου που προγραμματίζουμε  να πραγματοποιήσουμε στις 28 τρέχοντος και στην οποία πιστεύω ότι θα παρευρεθείς και θα εγγραφείς και μέλος . Αν πάλι αισθανθείς την ανάγκη να απαντήσεις θέλω , εκ των προτέρων , να σε βεβαιώσω ότι ο ίδιος δεν πρόκειται να ανταπαντήσω και πάλι .                                                                                               

6 σχόλια:

  1. ΤΙ ΤΑΘΕΛΕΣ ΑΡΓΥΡΗ ΜΟΥ
    ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΤΣΙΤΑΤΑ
    ΑΠ ΤΟΝ ΑΛΕΚΟ ΤΑ 'ΛΑΒΕΣ
    ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΤΑ ΜΑΝΤΑΤΑ.

    ΔΕΝ ΣΟΥ 'ΦΤΑΝΕ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΨΕΣ
    ΟΛΑ ΤΑ ΝΤΕΣΙΜΠΕΛΙΑ
    ΗΘΕΛΕΣ ΚΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
    ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΕ ΝΕΑ ΕΝΝΟΙΑ?

    ΦΑΡΜΑΚΙ ΣΕ ΕΠΟΤΙΣΕ
    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΤΕΩΣ
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΛΙ ΠΗΓΕΣ ΕΣΥ
    ΚΑΙ ΒΓΗΚΕΣ ΚΟΥΡΕΜΕΝΟΣ

    ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΑΣΕΣ
    ΒΡΗΚΕΣ ΝΕΑ ΠΑΡΕΑ
    ΠΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΥΝΕ
    ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΦΤΗΝΑ ΚΙ ΩΡΑΙΑ.

    ΠΡΟΕΔΡΕ ΕΣΥ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΣ
    ΓΙΑΤΙ ΕΠΑΡΑΣΥΡΘΕΙΣ
    ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΛΕΣ ΜΕ ΤΟ ΧΩΡΙΟ
    ΡΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
    ΒΡΑΔΥ ΔΕΝ ΕΚΟΙΜΗΘΕΙΣ?

    ΟΣΟΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝΕ
    ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΠΕΡΠΑΤΑΝΕ
    ΑΥΤΑ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝΕ
    ΚΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΒΡΕΙ ΤΡΑΒΑΝΕ.

    ΓΡΑΨΤΕ ΚΑΙ ΚΛΑΨΤΕ ΠΟΙΗΤΕΣ
    ΜΑΣ ΠΗΡΑΝ ΠΑΡΑΜΑΖΩΜΑ
    ΤΗΣ ΖΒΑΛΑΣ ΤΑ "ΘΗΡΙΑ"
    ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ "ΛΑΒΩΣΑΝΕ"
    ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΑΤΑΝΟ
    ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ.

    ΣΤΟ ΣΑΛΤΑΠΙΔΑ ΜΗΝΥΣΑ
    ΕΓΩ ΜΕ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
    ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΕΔΩ
    ΜΕ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΑΣΚΕΡΙ.

    ΣΟΥΡΤΑΦΕΡΤΑΣ



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και ειπεν ο γέροντας Παισιος,υπάρχει ένα χωριο στον Παρνασσό που δεν δύναμαι να προβλέψω τίποτα.
    Μετά εκοιμηθη.
    bolivar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. O ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΜΙΛΗΣΕ
    ΓΙΑ Τ ΟΜΟΡΦΟ ΧΩΡΙΟ ΣΑΣ
    ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ
    ΚΑΙ ΜΑΥΡΟ ΡΙΖΙΚΟ ΣΑΣ.

    ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΠΡΟΦΗΤΕΥΣΕ
    ΠΩΣ ΘΑΡΘΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
    ΤΑ ΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΡΙΔΕΣ
    ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΠΑΡΑΠΕΡΑ.

    ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΞΗΜΕΡΩΣΕ
    ΜΙΑ ΑΠΟΦΡΑΔΑ ΜΕΡΑ
    ΠΟΥ ΕΓΚΡΙΣΗ ΔΩΣΑΝΕ ΚΙ ΟΙ ΔΥΟ
    ΣΤΗ ΔΙΑΠΑΣΩΝ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝΕ
    ΗΧΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΦΩΝΑ
    ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΡΑ.

    ΣΕ ΤΟΥΤΟ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝΕ
    ΚΑΤΩ ΑΠ ΤΑ ΠΛΑΤΑΝΙΑ
    ΤΙΣ ΦΥΛΛΩΜΕΝΕΣ ΤΙΣ ΜΟΥΡΙΕΣ
    ΚΑΙ ΒΓΑΛΑΝ ΚΑΙ ΦΙΡΜΑΝΙΑ.

    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
    ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΑ ΓΡΑΦΕΙ
    ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕ
    ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ.

    ΦΛΕΣΟΥΡΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν και στα περισσοτερα εχει δικιο ο Α.Β,ενα μερος της ευθυνης για την κακομοιρια μας και τις πολιτικες αντιπαλοτητες φέρει και ο ίδιος.Μήπως δεν είχε ρόλο φανατικού καθοδηγητή προς συγκεκριμένη κατεύθυνση?Μήπως κάποιες συμπεριφορές του δεν ήτανε αυταρχικές?Κριτική στο Δήμο Δελφών δεν πρέπει να κάνει για την φωτογραφική αυτή απόφαση?Ο αντιδήμαρχος δεν έχει ευθύνες ?Τους δικούς μας τους αφήνουμε στο απυρόβλητο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΡΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ (ΜΕΓΑΣ ΣΥΝΘΕΤΗΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΟΥΡΓΟΣ)10 Αυγούστου 2016 στις 7:29 μ.μ.

    Ωραίο είναι το ποιήμα σου
    κύριε Σουρταφέρτα,
    για στείλτο μου με μήνυμα
    να γράψω δυό κονσέρτα.

    Που ειν' οι άλλοι ποιητές
    και που χαθήκαν όλοι ,
    γιατί δεν ποιητάρουνε
    σε τούτη εδώ την πόλη?

    Θα έρθω στην πλατεία σας
    να δώσω συναυλία
    κι εσάς θα έχω δίπλα μου
    όμορφη χορωδία.

    Θα πάρω για υψίτονο
    τον Αντιδήμαρχό σας,
    βαρύτονο επέλεξα
    τον άξιο Πρόεδρό σας.

    Και χορηγός και σπόνσορας
    θα είν' ο ιστότοπός σας,
    που συνεχή ενημέρωση
    μας δίνει απ' το χωριό σας.

    Κουμάντο ο διαχειριστής
    θα κάνει απ' την κονσόλα
    και οι ξακουστοί σας ποιητές
    όλοι θα άδουν σε ρυθμό
    "ρε μείζονα ..παρόλα".

    ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΡΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ(ΜΕΓΑΣ ΣΥΝΘΕΤΗΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ ένα ξέρω...Ότι σε αυτό το όμορφο χωριό...αντί να πληθαίνουν τα έργα μέσα από τα λόγια,πληθαίνουν οι έχθρες κι οι αντιζηλίες!Ποιος κύριος πέρασε από αυτό το κτίριο που λέγεται Δημαρχείο και να αφήσει όνομα για τις πράξεις του;;!!!Τόσα χρόνια αυτός ο τόπος ανεκμετάλλευτος.Τα ίδια και τα ίδια.Ένα χωριό όμορφο δεν φτάνει, όταν είναι ξεχαρβάλωτο!Πέρα από τα πολιτικά συμφέροντα , έχετε σκεφτεί και λίγο τι θα μπορούσατε να είχατε προσφέρει γι' αυτόν τον τόπο; Πέρα από το Σύλλογο Γυναικών(πάλι καλά που υπάρχει κι αυτός δηλ. και δεν έχει σκορπίσει...), που κάνουν φιλόδοξες προσπάθειες για να πάρει τα πάνω του σαν χωριό... οι υπόλοιποι τι κάνουν; Που είναι το ΄΄Μονοπάτι Παρνασσού'' (αγώνας κατάβασης/ποδήλατο βουνού),που γίνονταν μεγάλος ντόρος, μάθαιναν και ρωτούσαν για το χωριό, κόσμος, ξενοδοχεία γεμάτα. Τ' Αποκριάτικα γλέντια, με μπουλούκια που ξεχύνονταν ντυμένοι και κατηφόριζαν προς τις φωτιές (πάρ' τε παράδειγμα το Δαδί λιγάκι....κοντοσούβλια, άρματα κλπ.λες και εδώ δε μπορείτε να τα κάνετε αυτά.... είναι δύσκολο να στήσετε μόνοι σας κάτι τόσο απλό/φθηνό...).Οι εκδηλώσεις του 15 Αύγουστου;( π.χ. ορχήστρες κλπ. μάς έχουν βάλει τα γυαλιά πολλοί άλλοι Σύλλογοι)!! Κι όχι μόνο οι εκδηλώσεις αναψυχής, αλλά και έργα υποδομής, όπως αυτά που προαναφέρθηκαν πιο πάνω από τον κ. Βαλάσκα. Όσες γενιές κι αν έχουν περάσει τα ίδιο πάντα σχόλιο θα γίνεται: << Μα καλά σε αυτό το χωριό τίποτα δε γίνεται>>; Πως να γίνει φίλε επισκέπτη όταν ο κάθε συγχωριανός κοιτά να φάει τον άλλον; Κι όταν μόλις πάει κάποιος έστω εθελοντικά να ξεσηκώσει τον ντόπιο με κάποιο τρόπο/εθελοντικά (γιατί, είναι και ορισμένα άτομα που ακολουθούν δυναμικά και χωρίς να υπεκφεύγουν... με κομματικά τερτίπια) π.χ.όταν οργάνωσαν σχεδόν μια 10ετία πριν μια ομάδα εθελοντών , για να προστατέψουν τον Παρνασσό από τυχών πυρκαγιές/εμπρησμούς, κάποιοι ξίνισαν τα μούτρα και με ύπουλο τρόπο διέκοψαν κάθε ενέργεια...! Από κεφαλοχώρι έχουμε καταντήσει τη Σβαλούλα γούρνα, που όποιος βγαίνει στο αξίωμα , αντί να την κλείσει, την ανοίγει περισσότερο.Τελικά μήπως επιδιώκουν να μάς χώσουν όλους σε αυτή τη γούρνα και να αφανίσου τη Σβαλούλα;;!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή