Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 18 Απριλίου σήμερα......

Τρίτη 28 Ιουνίου 2016

ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΣ: Μουσική εκδήλωση στις πηγές της Αγίας Ελεούσας !!!

Στίς  2 Ιουλίου, ημέρα Σάββατο στις 08:30 το βράδυ, 

 ο  Σύλλογος  Γυναικών  Πολυδρόσου "Η ΕΣΤΙΑ" διοργανώνει  μουσική  βραδιά  με  τραγούδια Ελλήνων  Συνθετών (Θεοδωράκη, Χατζιδάκι , Ξαρχάκου κ.α )..... στο  χώρο των πηγών  της Αγίας  Ελεούσας,

 με ελεύθερη είσοδο.


 Να σημειωθεί  ότι είναι  η  πρώτη  φορά  που  θα  γίνει παρόμοια εκδήλωση εκεί. 

 Θα  τραγουδήσει με  συνοδεία  κιθάρας και  φλάουτου η Κα  Μαρία Ταραλά, μονωδός, μεσόφωνος  της  Λυρικής Σκηνής , Πρόεδρος  του  Πολιτιστικού Συλλόγου  Μπράλου, με συνοδεία κιθάρας και φλάουτου από τους Κώστα Νέλλα και Βάσια Κωνσταντακοπούλου.



4 σχόλια:

  1. ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ28 Ιουνίου 2016 στις 6:26 μ.μ.

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΤΕΣ
    ΚΑΝΤΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΧΩΡΟ
    ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΟ ΑΠΟΒΡΑΔΟ
    ΝΑΡΘΩ ΣΑΝ ΚΑΒΑΛΑΡΗΣ
    ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΜΟΥ ΤΟ ΑΛΟΓΟ
    ΝΑ ΔΕΣΩ ΣΤΟ ΠΛΑΤΑΝΙ
    ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΟ ΜΑΣΤΙΓΙΟ
    ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΠΕΡΤΑ
    ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΘΩ
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΟΥΣ ΜΗΝΕΣ
    ΔΙΑΛΥΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΟΥ
    ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ.
    ΝΑ ΝΙΩΣΩ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΑΣ
    ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ
    ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΔΥΝΑΤΟΣ
    ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΠΟΛΕΜΩ
    ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΩΘΕΙ Η ΓΕΝΙΑ ΜΟΥ.
    ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΦΑΝΕΡΟΣ
    ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ
    ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΕΣ
    ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ.

    -Ζ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έκλεψες την παράσταση ....29 Ιουνίου 2016 στις 8:31 μ.μ.

    Έκλεψες την παράσταση
    Μαύρε μου καβαλάρη
    αλλού σε καρτερούσαμε
    κι αλλού εσυ εφάνης.

    Μίλησες στην ψυχούλα μας
    την τόσο μαυρισμένη
    και στην δική μας τη γενιά
    τη χιλιοπροδομένη.

    Πάρε το μαύρο άτι σου
    και ζώσου το σπαθί σου
    σ' όλους τους άχρηστους εκεί
    δείξε τη δυναμή σου.

    Της Αλεγούσας το νερό
    μέχρι νεκρούς ανασταίνει
    όποιος το πιεί δροσίζεται
    και δύναμη αυτός παίρνει.

    -Ζ- ΑΠΑΤΑ





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ''Φτερουγάν τα πόδια μου για 'κεί. Μα πιότερο η καρδιά μου. Κι η δροσάδα απ' το διάφανο αναβλυσμένο νερό, από τώρα τσιτώνει το κούτελο και τις παριές μου.
    Ακούσματα κι ειδώματα, σφιξίματα χεριών κι ανταμώματα. Κι είναι τόσο απλό μωρέ, το νάσαι ευτυχισμένος!
    Νά'ρθω;...''

    ΑπάντησηΔιαγραφή